וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדו תנסה את הקוואדרפול בטורינו

19.2.2006 / 16:22

המחליקה האומנותית היפנית מיקי אנדו היא האשה היחידה שהצליחה לבצע 4 סיבובים באוויר. היא מתכוונת לעשות את זה גם ברגע האמת

המחליקה האומנותית היפנית מיקי אנדו, היא האשה היחידה אי פעם שהצליחה לבצע קוואדרפול בתחרות בינלאומית, כלומר, ארבעה סיבובים באוויר. כעת, מתכוונת היפנית לנסות את התרגיל גם באולימפיאדת טורינו, בה היא תתחרה על מדלית הזהב מול סשה כהן ואמילי יוז האמריקאיות ואירנה סלוצקאיה הרוסיה.

במסיבת עיתונאים, שקיימה היום (ראשון) אנדו, אמרה היפנית בת ה-18: "המשחקים האולימפיים זה שיא הקריירה שלי. בהתחשב בנסיבות, אני הולכת לנסות את התרגיל הזה גם אם אני יודעת שאנחת טוב וגם אם לא. זה נכון שאחוז הנחיתות המוצלחות שלי הוא לא גבוה כמו שאני רוצה, אבל אני יודעת שיש לי סיכוי לעשות את זה. אם זה ילך, אני פשוט אודה לאלוהים".

תחרות ההחלקה האומנותית לנשים תיפתח בטורינו ביום שלישי והמאמנת של אנדו, קרול ג'נקינס, סיפרה שהחניכה שלה ביצעה את הקוואדרפול פעמיים בכל אחד מאימוניה האחרונים. "אנחנו לא מסנות את זה יותר מדי מכיוון שזה לא בריא למתניים ולברכיים", סיפרה ג'נקינס. בניגוד לתחרויות הקדומות שלה השנה, אנדו החליטה לשנות את התרגיל החופשי שלה לקראת משחקי טורינו, בניגוד לרוב התחרות האחרות, שנשארות עם אותו התרגיל במשך כל העונה. "רציתי משהו יותר טוב ויש לי את האומץ לעשות את זה", אמרה אנדו וסיכמה: "אני הולכת לתת את המקסימום שלי, אני הולכת לגרום להרבה אנשים לחייך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully