וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירועי יום ראשון בטורינו

19.2.2006 / 23:35

רביעיית השליחים האיטלקית ניצחה בקרוס קאנטרי, זהב שני להולנד בהחלקה מהירה, ניצחון גרמני במזחלות לזוגות

מארחת אולימפיאדת החורף איטליה פתחה את היום עם מדלית הזהב השלישית שלה, כשניצחה במירוץ הקרוס קאנטרי לשליחים, 4X10 קילומטר. הפעם, בניגוד למירוצי שליחים קודמים בטורינו, הקרב הצמוד בסיום היה רק על מדלית הכסף. הרביעיה האיטלקית, שלא נכנעה לתנאי מזג האוויר הקשים שכללו סופות שלג וערפל, הבטיחה למעשה את ניצחונה עוד עם תחילת דרכו של הגולש הרביעי והאחרון, כריסטיאן צורצי, שהצליח להגדיל משמעותי פער של 5.6 שניות ולהבטיח את מדלית הזהב מוקדם מהצפוי.

הרביעיה האיטלקית סיימה 40 קילומטרים בזמן של 1:43:45 ש' והקדימה ב-15.7 שניות את גרמניה. שבדיה סיימה במקום השלישי, במרחק של 0.3 שנ' מגרמניה. הרביעיה האוסטרית, שהתעוררה באמצע הלילה לקולות פשיטת המשטרה האיטלקית, שחיפשה חומרים אסורים, התקשתה כנראה להתעורר וסיימה במקום האחרון.

עבור נורבגיה, שהייתה אחת המועמדות העיקריות למדלית זהב, זה היה עוד יום מאכזב כשהרביעיה שלהם סיימה במקום החמישי בלבד. הנורבגים עדיין לא זכו במדלית זהב בטורינו.

סופות השלג והערפל דחו ביום את תחרות הסופר ג'יאנט סלאלום לנשים, שהייתה אמורה להתקיים בצהריים.

קרלינג: 3 נבחרות בחצי הגמר

פינלנד, ארה"ב ובריטניה הבטיחו היום את עלייתן לחצי גמר טורניר הגברים בקרלינג. שלוש הנבחרות השיגו עד עכשיו מאזן של 2:6 בטורניר. שלוש הנבחרות שיילחמו על המקום הרביעי והאחרון בחצי הגמר הן קנדה (שנחשבה לפייבוריטית ערב פתיחת האולימפיאדה), המארחת איטליה והאלופה האולימפית נורבגיה.

הוקי קרח: רק תיקו לשוויץ מול גרמניה

שוויץ, שהייתה עד עכשיו הפתעת טורניר ההוקי קרח באולימפיאדה (ניצחונות על צ'כיה וקנדה) איכזבה היום כשסיימה בתיקו 2:2 בלבד מול גרמניה החלשה. עבור השוויצרים, התוצאה לא הכי משמעותית מכייון שהם כבר הבטיחו את עלייתם לרבע הגמר. הגרמנים היו חייבים ניצחון כדי לשמור על סיכוי לסיים בין ארבע הראשונות בבית. סוון פלסקי וטינו בוס כבשו את השערים לגרמניה, שעדיין לא ניצחה בטורינו. פול דיפייטרו ופלביאן קומה כבשו לשוויץ, שמחזיקה כעת במאזן של 2 ניצחונות, הפסד (לפינלנד) ותיקו.

בבית המקביל, הביסה רוסיה את לטביה 2:9 והתגברה על יכולת בינונית במשחק הניצחון 0:1 על קזחסטן בשבת. הרוסים נותרו במקום השני בבית במאזן של 3 ניצחונות והפסד. הלטבים איבדו סיכוי לעלות לרבע הגמר. איליה קובלצ'וק מאטלנטה טראשרס, שמדורג שני בטבלת מלכי השערים ב-NHL הצליח "לשבור את הקרח" אחרי שלושה משחקים וכבש ארבעה שערים לרשת הלטבית.

נבחרת ארה"ב הייתה זקוקה לתיקו לפחות כדי להבטיח כבר הערב את מקומה ברבע הגמר, אלא שגם הפעם לא הצליחו המחליקים לספק קצת נחת למעריציהם והפסידו לשבדיה 2:1. סלובקיה ממשיכה להוביל את הבית שלה אחרי ניצחון 1:2 על קזחסטן, שלא תעלה לרבע הגמר למרות שעשתה חיים לא קלים בכלל ליריבותיה.


נבחרת צ'כיה התאוששה מההפסד המפתיע לשוויץ שלשום וניצחה את המארחת איטליה 1:4.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

זהב שני להולנד בהחלקה מהירה

הולנד ידועה כמעצמת החלקה מהירה וזה בעצם ענף הספורט היחיד בו היא זוכה בקביעות במדליות באולימפיאדת החורף. אחרי הזהב הראשון של איירין ווסט בהחלקה ל-3,000 מטר, הגיע הערב הזהב השני.

הפעם זה היה תורה של מריאן טימר בת ה-32, מחליקה וותיקה שהוסיפה משלית זהב אולימפית שלישית לארון שלה. טימר זכתה בדאבל במשחקי נגאנו 98' (1000 ו-1,500 מטר) והייתה האשה השלישית בתולדות המשחקים האולימפיים שעושה את זה. את אולימפיאדת סולט לייק סיטי היא החמיצה והערב האמור היא חגגה על הפודיום שוב. טימר מאומנת על ידי בעלה לשעבר, פיטר מולר האמריקאי, שהוא גם אלוף אולימפי לשעבר בהחלקה מהירה. השניים התחבקו בסיום המירוץ ונראו כמו זוג שרק אתמול התחתן.

טימר סיימה 1,000 מטר בזמן של 1:16:05 דק'. היא הקדימה את סינדי קלאסן הקנדית ואנני פרייזינגר הגרמניה. איירין ווסט, שקייותה להוסיף לעצמה מדליה נוספת, הייתה בטווח הפודיום עד למירוץ האחרון בו דחקה אותה פרייזינגר למקום הרביעי.

מזחלות: הגרמנים לא נבהלו מהשלג

שלג כבד ליווה הערב את שתי הריצות האחרונות (מתוך 4) בתחרות המזחלות לזוגות גברים. מי שככל הנראה נהבלו פחות מהתנאים, היו הצמד הגרמני אנדרה לאנגה וקווין קושקה, שסיימו בזמן של 3:43:38 דק'. השניים הצליחו לעבור ממש בחלק האחרון של התחרות את הצמד הקנדי פייר לודרס ולאסל בראון, שנחשבו לפייבוריטים. ההישג של הגרמנים מתעצם לאור העובדה שביומה הראשון של התחרות, בריצה השניה, כמעט ונרשמה טרגדיה כאשר קושקה התחלק בריצה, קצת לפני הכניסה למזחלת ונחתך באיזור השוק מהסכיניםץ למרות החתך, הוא המשיך במירוץ וגם ביום שלאחר מכן. הצמד השוויצרי מרטין האנן וביט אפטי סיימו במקום השלישי.

הצמד האמריקאי טוד הייס ופאבל יובאנוביץ', שהיה מועמד לפודיום, איכזב וסיים במקום השביעי בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully