וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקנרו עלה לגמר בסן חוזה

19.2.2006 / 10:38

הטניסאי האגדי ממשיך להדהים בקאמבק יחד עם בן זוגו ביורקמן. רודיק הפסיד למארי בחצי הגמר, נדאל הודח בחצי הגמר במארסיי

הטניסאי המתקאמבק ג'ון מקנרו במרחק נגיעה מהיסטוריה. בגיל 47 ובטורניר הראשון שלו מאז החזרה למגרשים, עלה הלילה מקנרו, יחד עם בן זוגו השבדי יונאס ביורקמן, לגמר טורניר סן חוזה בארה"ב (על סך פרסים של 355 אלף דולר). השניים קיבלו בחצי הגמר פייט עיקש מהצמד ירוסלב לוינסקי (צ'כיה) ורוברט לינדשטאט (שבדיה), אבל ניצחו בסופו של דבר 3:6, 6:4, 8:10. במשחק הגמר הם יתמודדו מול הזוג האמריקאי פול גולדסטיין וג'ים תומאס.

טורניר היחידים בסן חוזה מרתק לא פחות וההפתעה הגדולה בחצי הגמר הייתה הדחתו של המדורג 1, אנדי רודיק, שהפסיד לילד הפלא הבריטי אנדרו מארי 7:5, 7:5. מארי יתמודד בגמר מול לייטון יואיט, שניצח בחצי הגמר השני את וינס ספדיאה האמריקאי 3:6, 4:6.

מארסיי: נדאל הפסיד בחצי הגמר

סן חוזה הוא לא המקום היחיד בו הודח מדורג בכיר בחצי הגמר. רפאל נדאל, שחזר למגרשים אחרי פציעה ממושכת, הגיע עד לחצי גמר טורניר מארסיי בצרפת (על סך פרסים של 489 אלף יורו), אבל הפסיד שם למקומי ארנו קלמון 2:6, 6:3, 7:5.

קלמון יפגוש במשחק הגמר את מריו אנצ'יץ' הקרואטי, שנמצא בכושר מצויין ואולי בעונת הפריצה הגדולה שלו. אנצ'יץ' ניצח בחצי הגמר השני את סבסטיאן גרוז'אן 6:3, 6:3, 3:6.

בטורניר בואנוס איירס בארגנטינה (על סך פרסים של 400 אלף דולר) יתמודדו במשחק הגמר פיליפו וולאנדרי האיטלקי וקרלוס מויה הספרדי. וולאנדרי ניצח בחצי הגמר את אוגוסטין קאלרי המקומי 3:6, 4:6. מויה גבר על בן ארצו חואן קרלוס פררו 6:3, 6:7, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully