וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש, ארבע, חמש ובטיס

19.2.2006 / 0:50

ריאל מדריד המשיכה בהתאוששות עם 0:3 על אלאבס, ויאריאל כבשה רביעייה מול אספניול, רונאלדיניו ובארסה הביסו 1:5 את בטיס

ריאל מדריד גברה הערב (שבת) בסנטיאגו ברנבאו 0:3 על אלאבס בהופעת הבכורה של מאמנה מאריו לונה, ונראה כי היא בכושר כיבוש טוב מאוד לקראת המפגש מול ארסנל ביום שלישי.

אחרי הרביעיה מול סראגוסה בגביע, גוטי העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-6. רוביניו כבש את השביעי שלו העונה אחרי שהשתלט על כדור שניתז מהקורה ממספרת מדהימה של בפטיסטה. סיסיניו חתם את התוצאה בדקה ה-78. הקהל בברנבאו קיבל גם את ראול שנכנס כמחליף אחרי פציעה שהשביתה אותו ל-3 חודשים. ריאל עולה זמנית למקום השני.

ברצלונה - בטיס 1:5

בברצלונה קידמו בברכה את שובם של רונאלדיניו, מסי ודקו, שאיתם חזרה ההצגה הכי טובה באירופה לתת את הטון במלוא הקיטור. 17 דקות מהפתיחה סיים לארסון מקרוב מבצע נהדר של רונאלדיניו וסמואל אטו, 0:1. בארסה שכבה על השער של בטיס, וכעבור 12 דקות המשיך מלי פנימה מסירה מצוינת של רונאלדיניו לקמרוני, שער עצמי ו-0:2. חלפו 4 דקות, ומלי הוסיף לרקורד שלו שער עצמי נוסף, הפעם אחרי בעיטה חופשית של רונאלדיניו שפגעה בשני שחקני הגנה וחדרה פנימה. 13 דקות במחצית השניה כבר שלח רונאלדיניו כדור חופשי כמו שצריך, 0:4. חואקין בעט כדור חופשי נפלא כדי להמתיק את הגלולה, אם אפשר בכלל להמתיק רביעייה. 5 דקות לסיום כבש מסי את החמישי, אחרי שהתעקש, כדרר, ובעט את הרבאונד מהבעיטה הראשונה שלו לרשת של דובלאס. 1:5 בסיום. עכשיו זה זמן צ'לסי.

אופה, אירופה

ויאריאל, שתפגוש את גלאזגו ריינג'רס, דרסה את אספניול 0:4 נשערים של טאקינארדי (23), מרכוס סנה (35) וצמד של פורלאן בדקות ה-37 וה-81.

סביליה ניצחה 0:1 את סלטה ויגו, במשחק שיש לו משמעות בקרב על אירופה בשנה הבאה. חאבייר סביולה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully