וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנובר מתחה את באיירן, קאן נפצע

18.2.2006 / 18:21

באלאק הציל את האלופה בדקה ה-89 מהפסד שני העונה. ברמן גברה על דורטמונד ואותתה ליובנטוס, שאלקה ניצחה בברלין את הרטה

האנובר - באיירן מינכן 1:1

האנובר היתה קרובה להפתעה גדולה כשהובילה עד הדקה ה-89 על לבאיירן מינכן 0:1. 4 ימים לפני המפגש של באיירן בליגת האלופות מול מילאן הציל באלאק את האלופה מהפסד שני. האנובר לא הפסידה כבר 10 משחקים מאז הגעתו של המאמן פטר נוארואור. תומאס ברדאריץ' כבש את שער היתרון לקבוצה המפתיעה של העונה בבונדסליגה, בדקה ה-56. אבל הסיפור המעניין של המשחק הוא פציעתו של השוער והקפטן אוליבר קאן שפינה את מקומו בין הקורות למיכאל רנסינג. רק מחר (ראשון) יתברר האם יוכל לעמוד בין הקורות מול מילאן ביום שלישי.

הרטה ברלין - שאלקה 04 2:1

שאלקה תקעה יתד רציני ברביעיית הצמרת אחרי שניצחה באולימפי של ברלין את הרטה החמישית. ג'ראלד אסאמואה הבינלאומי כסש את הראשון בדקה ה-7 אבל מאגנום הישווה בדקה ה-33. באיראמוביץ' כבש את שער הניצחון לשאלקה בדקה ה-45. פביאן ארנסט הורחק בדקה ה-66.

בורוסיה דורטמונד - ורדר ברמן 1:0

ורדר ברמן ניצלה את איבוד הנקודות הנדיר של הבווארים וניצחה ב"ווסטפאלה שטאדיום" את דורטמונד משער של איבן קלאסניץ' בדקה ה-37, והנחילה לשאיפות האירופאיות של דורטמונד מכה קשה. הניצחון הזה יכול לתת לברמן זריקת עידוד רצינית לקראת המפגש השבוע מול יובנטוס בגביע האלופות.

שאר המשחקים:

באייר לברקוזן - דואיסבורג 2:3

פול פרייר (7) טרנקילו ברנטה השווייצרי (9) ודימיטאר ברבאטוב הבולגרי (85) העניקו ללברקוזן את הניצחון. צמד של לאבריק (45, 65) צימק עבור האחרונה בטבלה את התוצאה.

נירנברג - וולפסבורג 0:1

איבן סנקו כבש בדקה ה-15 והעניק לנירנברג ניצחון גורלי בקרב ההישרדות, וסיבך את וולפסבורג בתחתית.

קייזרסלאוטרן - ארמיניה בילפלד 0:2

גם קייזרסלאוטרן עשתה את העבודה עם ניצחון קריטי על ארמניה משערים של סאנוגו בדקה ה-9 וה-88, אבל נשארה מתחת לקו האדום בגלל ניצחונה של נירנברג.

בורוסיה מנשנגלאדבך - פ.צ קלן 0:2

קלן ממשיכה להתרחק מהבונדסליגה עם הפסד נוסף. שער עצמי של כריסטיאן לל (54) ועוד אחד של נויביל בדקה ה-74 חתם את התצואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully