וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק של מקנרו ממשיך

18.2.2006 / 21:28

האגדה משחק זוגות עם ביורקמן, ועלה לחצי גמר טורניר סן חוזה. סלע הודח ברבע הגמר בבלגרד, פאר עפה בחצי גמר הזוגות בהודו

ג'ון מקנרו ממשיך להראות שהשנים עדיין לא עימעמו את אופיו הסוער, כאשר הצליח אתמול (שישי) יחד עם יונאס ביורקמן להעפיל לחצי גמר טורניר הזוגות בסן חוזה. הצמד גמר על טריפ פיליפס ואשלי פישר 1:6 5:7.

"עדיין אפשר לחלום בגיל 47", אמר מקנרו, שבפעם האחרונה ששיחק בסבב ה-ATP הייתה ב-1994. אחרי שהמערכה הראשונה הסתיימה ללא בעיות, מקנרו איבד את קור רוחו בשנייה, וצע' והצביע לעבר השופט לאחר שזה קבע שמכה של ביורקמן נחתה בחוץ.

"זו הייתה שריקה מזעזעת", אמר זקן הטניסאים בסבב, שהתקשה להירגע. "זה יכול היה לשנות את כל המומנטום, וזה היה בפנים".

"זה היה נפלא לראות את האיכויות שלה", אמר ביורקמן הנלהב. "כנראה שיש סיבה שהוא זכה ב-77 תארים".

בחצי גמר היחידים בסן חוזה יפגוש אנדי רודיק, אלוף השנתיים האחרונות, את אנדרו מארי הבריטי. בחצי השני לייטון יואיט יפגוש את וינסנט ספדייה.

סלע נעצר בבלגרד, פאר בהודו

שחר פאר סיימה את דרכה בטורניר בנגלור בהודו (על סך פרסים של 175 אלף דולר), כשהפסידה בחצי גמר הזוגות עם מריה קוריצבה מאוקראינה 7:5, 6:7 (6:8), 6:4 לליסה הובר (דרום אפריקה) וסניה מירזה (הודו).

הובר ומירזה, המדורגות שניות בטורניר, הובילו כבר 0:4 בשובר השוויון של המערכה השניה לפני שהפסידו אותו, אבל ניצחו בסופו של דבר במערכה שלישית.

דודי סלע לא הצליח להעפיל לחצי גמר טורניר בלגרד לאחר שנכנע בשלוש מערכות לפדריקו לוצי מאיטליה. המחבט מספר 1 של ישראל הפסיד את המערכה הראשונה 6:4, התאושש בשנייה עם ניצחון 4:6, אבל אז נגמר לו האוויר בשלישית ונפל 6:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully