וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א רוצה להחזיר את עובד וביטון

19.2.2006 / 13:00

הצהובים מנסים להשיב את הבנים האובדים מבני יהודה. לוני הרציקוביץ' צפה במשחק ההפסד למכבי פ"ת (3:1) מהאוטובוס, בגלל הלוזונים

במכבי ת"א אמרו שההפסד בחצי גמר גביע הטוטו היה תוצאה של נפילת מתח אחרי הניצחון על מכבי חיפה. קאנן קיבל גם שבחים על ההרכב הישראלי שהעלה במשחק ההוא ועל שיפור במשחק של קבוצתו. גם חוזה לעונה הבאה כבר אמרו שסגרו לו, ועם החליפה הזו ושבחים הללו מכבי הגיעה לאורווה וחזרה חפויית ראש, מול הקבוצה שמוקמה ערב המחזור מתחת לקו האדום.

פ"ת שהיתה חייבת ניצחון נהנתה מצמד נדיר של דוברובין (24, 66) ויכולת מצוינת של רוביל סרסור שהחליף את עומר גולן הפצוע וכבש את השלישי. מול קבוצה בלי מרכז שדה של ממש (ברקוביץ' שוב נפצע בהתחלה והוחלף במחצית, נמני יעדר חודש), ובלי חוד קטלני, מכבי ת"א של העונה היתה יריבה די נוחה בשביל להתחיל מולה את ההתאוששות. הבעלים של מכבי תל אביב, לוני הרציקוביץ', צפה במשחק מהאוטובוס של הקבוצה ולא מיציע הכבוד בפתח תקווה, ככל הנראה כתוצאה ממערכת היחסים שלו עם משפחת לוזון.

מספר אנשי עסקים המקורבים ללוני הרציקוביץ' ומעוניינים לעזור למועדון לקראת העונה הבאה, מגבשים תוכנית להשבת מספר שחקני בית שעזבו את הקבוצה בשנתיים האחרונות, ובראשם ראובן עובד ואלי ביטון, כך נודע לאחרונה למערכת וואלה! ספורט. כמו כן יעשה מאמץ לצרף לקבוצה את משה ביטון, שמסיים בקיץ את חוזהו בבני יהודה. במכבי הבינו מזמן כי טעו כששחררו את השניים, ואנשי העסקים, הפועלים ללא קשר לשינויים הצפויים במבנה הבעלות במכבי בעונה הבאה, הבטיחו כי יעשו מאמץ מיוחד להשיב את השחקנים למועדון. כל זאת בהנחה שהצוות המקצועי במכבי לא יתנגד למהלך. יש לציין כי עובד וביטון הם שניים מהשחקנים האהובים ביותר על אוהדי מכבי ת"א, השאלה הגדולה היא האם השניים, שעדיין חשים פגועים ממכבי, יסכימו לעזוב את הקבוצה שקלטה אותם והעניקה להם הזדמנות מחודשת להשתלב בליגת העל. "אני לא רואה סיבה שראובן ואלי לא ימשיכו בבני יהודה גם בעונה הבאה", אמר הערב מקורב לשניים. "בני יהודה היא בית וטוב להם איפה שהם נמצאים, ובכלל, לא ברור לי עד כמה בונים עליהם במכבי. גם אם קיים סיכוי שהם יחזרו למכבי, אין מה לדבר על דברים כאלה במהלך העונה".

מהלך המשחק

דקה 5: אופיר חיים בעט לקורה של אוהד כהן אחרי מסירה של ארז מסיקה.

דקה 24: שער! כדור חופשי לפ"ת. איסמעיל עמאר מגביה, ודוברובין מתגנב ונוגח פנימה, 0:1 פ"ת.

דקה 44: אסי משיח חדר לרחבה ובעט כדור שפגע בסופו, שטראובר הציל.

דקה 48: רוביל סרסור נגח ליד הקורה של שטראובר.

דקה 52: שער! אבו סיאם הגביה לרחבה ואוהד כהן הדף לא טוב. הכדור הגיע ללירן כהן שכבש, 1:1.

דקה 64: רוביל סרסור מגיע לכדור רוחב ובועט כדור שעובר כבר את שטראובר, אבל יחיאל גולש ומציל.

דקה 66: שער! כדור מוגבה לרחבה, ודוברובין משלים צמד נדיר, 1:2 פ"ת.

דקה 67: שער! דקה אחרי השער השני, רוביל סרסור מקבל כדור ופורץ לתוך הרחבה, שטראובר יוצא אבל לא מצליח להושיע, 1:3.

מכבי פ"ת: אוהד כהן; איסמעיל עאמר, מרסיו ג'ובאניני, קובי גנון, נאור פסר; אסי משיח (שי בנאי 80), סולי צמח, קלדיירה, סטניסלב דוברובין; פטריק סופו (אמיל אמבמבה 90), רוביל סרסור (כפיר אדרי 82).

מכבי ת"א: לירן שטראובר; יובל שפונגין, אבי סטרול (באג'ירי 42), אבי יחיאל, סאלם אבו-סיאם; ליאור ג'אן, אייל ברקוביץ' (רועי דיין 46), ארז מסיקה , לירן כהן (דמיטרדזה 74); ז'וזה דוארטה, אופיר חיים.

לוזון: "היתה הצגה של מכבי פ"ת"

"אני חושב שיש הבדל בין שתי הקבוצות", ניסה המאמן טון קאנן להסביר לאביטל אקו מספורט 5 את היכולת ההפכפכה, "נגד מכבי חיפה השחקנים שיחקו כדי לנצח והראו יותר אגרסיביות".

"שבוע שעבר היתה להם תצוגה יפה, לא יכול להיות ששמונה או תשעה שחקנים לא יהיו טובים. זאת קבוצה צעירה שאנחנו בונים וקשה לשחק כל שבוע בכזאת יכולת. זאת בעיה שאני צריך לפתוח מדוע. התפקיד שלי זה להמשיך הלאה", הוסיף המאמן ההולנדי.

בפתח תקווה חוגגים את הניצחון שהעלה את הקבוצה מעל לקו האדום. "היום היתה הצגה של מכבי פתח תקווה, לא סתם ניצחון דחוק", אמר גיא לוזון בסיום, "אנחנו צריכים לעשות עבודה כזאת כל שבוע".

"חבל שאנחנו לא עושים את זה יותר. הוכחנו הרבה אופי, בעיקר היות וירדנו מתחת לקו האדום. אנחנו צריכים להיות מחויבים ולתת את המקסימום בכל משחק", סיכם המאמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully