וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגיעו לנו שתי בעיטות 11 מטר"

18.2.2006 / 18:47

מאמן הפועל ת"א, דרור קשטן, זעם על השופט חיים יעקב, שהתעלם מ-3 נגיעות יד ברחבת הפועל פ"ת (1:1). אובוקה ותמוז כבשו

מאז הניצחון על מכבי חיפה, שהיה הראשון של הירוקים העונה, לא מצליחה הפועל פתח תקווה לחזור לקרקע. אבל התקפה אחת ובעיטה חדה של טוטו תמוז, קבעה 1:1 בבלומפילד עם הפועל תל אביב.

האדומים של דרור קשטן נראים כבר תקופה ארוכה כמי שעסוקים בפנטזיות על החוזים של העונה הבאה, ובינתיים העונה הנוכחית חומקת. אחרי מחצית ראשונה איומה ושניה משופרת מצא אובוקה את השער בנגיחה, אבל האדומים שוב ספגו לקראת הסיום, ויתנחמו אולי בהבטחת המקום השני, שיבטיח להם שהמשחק מול בית"ר ירושלים בסיבוב השלישי יערך בבלומפילד, במחזור ה-26, ה-25 למרץ.

השופט חיים יעקב התעלם משלוש נגיעות יד ברורות ברחבת פתח תקווה בדקות האחרונות, אחת מהן חייבה בעיטת עונשין בודאות.

מהלך המשחק

דקה 9: יוסי שבחון סובב כדור חופשי מ-18 מטרים, לחומה.

דקה 14: טוטו תמוז שיחרר בעיטה מ-16 מטרים, ליד הקורה של אלימלך.

דקה 27: ברוך דגו מקבל כדור שקיפץ 10 מטרים מהשער ובעט בימין לחוץ.

דקה 31: רביד גזל הקפיץ כדור ליוסי שבחון שמול אלימלך בעט גבוה ומעל השער.

דקה 33: גיל ורמוט מצא את עצמו מטר מהשער של צאבלינה, ובמקום לכבוש שלח מן כדור רוחב מוזר שיצא לחוץ.

דקה 45: באדיר השתלט על כדור תועה ובעט אותו חזק מ-16 מטרים, אבל הגנת פתח תקוה הרחיקה לקרן.

דקה 58: יוסי אבוקסיס הגביה לרחבה, אבל אובוקה לא נגח מספיק טוב והחמיץ.

דקה 67: גול! שער נגיחה של אובוקה מעוד הגבהה של אבוקסיס העלה את האדומים ליתרון כשהוא מקדים את השוער של פתח תקוה. 0:1 לאדומים.

דקה 78: ג'ון פנטסיל גלש ופגע עם הנעל במבושיו של מנור חסן, וזכה בכרטיס צהוב בלבד.

דקה 85: גול! בהתקפה הראשונה שלה במשחק מוצאת פתח תקווה את השיווין, כאשר טוטו תמוז סיים נהדר מקרוב אחרי בישול של רביד גזל. 1:1.

הפועל ת"א: שביט אלימלך, ג'ון פנטסיל, שמעון גרשון, טל חן, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, יוסי אבוקסיס, גיל ורמוט, ברוך דגו (פליקס אובוקה, 46), אליניב ברדה, איליה יברויאן (איבזיטו אוגבונה, 66).

הפועל פ"ת: סילביו צ'אבלינה, אורי אוזן, איגור ג'יזלוב, זאב חיימוביץ', דאליבור ויסקוביץ', ארז אליאב, דניאל היידמן (איביצ'ה ז'ולייביץ', 72), רביד גזל, עידן סרור (מנור חסן, 59, אלנתן סלמי, 82), יוסי שבחון, טוטו תמוז.

יעקב: "בשלושת המקרים נגיעת היד לא הייתה מכוונת"

מאמן הפועל ת"א, דרור קשטן: "הגיעו לנו שתי בעיטות 11 מטר, אבל היינו צריכים לסיים את המשחק בשלוש הזדמנויות שהיו לנו במחצית הראשונה. מבעיטה אחת לשער של הפועל פ"ת הם הבקיעו שער. המאבק הוא על המקום השני ויש 3 קבוצות שמתמודדות עליו. אנחנו נשתדל לעשות את הסיבוב השלישי יותר טוב מזה. צברנו פחות נקודות מאשר בסיבוב הראשון".

מאמן הפועל פ"ת, ניר לוין: "אחרי הניצחון על חיפה היו לנו שני משחקים גרועים. היום נראינו יותר טוב מבחינה טקטית, אם כי מבחינה התקפית זה לא זה. אבל לחזור מול הפועל ולהשוות וכמעט לנצח, אז דיינו". לוין התייחס לחילוף של מנור חסן, שהוא עצמו נכנס כמחליף קודם לכן: "מנור קיבל מכה מפנטסיל, ובסיום הוא טופל. היה לי קשה לקבל אינפורמציה לגבי המצב שלו, נותר לי רק עוד חילוף אחד, אז מחמת הספק החלפתי אותו, גם כתוצאה ממצבו הבריאותי. הרגשתי שזה היה צעד נחוץ, ואני מניח שאני הוא נדבר על זה מחר באימון". חסן סירב להגיב.

השופט חיים יעקב, הסביר מדוע לא הורה על הנקודה הלבנה באף אחת מנגיעות היד ברחבת פ"ת: "בשלושת המקרים נגיעת היד לא הייתה מכוונת, מה עוד שבמקרה הראשון השחקן היה מחוץ לרחבה. כל מה שנוגע לפנדלים, זה אך ורק הכוונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully