וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין לי חשק לשחק כדורסל"

18.2.2006 / 11:33

טימאק עובר תקופה קשה ושוקל לקחת פסק זמן. עוד: השמועות גועשות לקראת הדד ליין, נבחרו מועמדי היכל התהילה, וקרטר יפתח באולסטאר

האולסטאר הגיע ליוסטון באחת התקופות הגרועות בחייו של טרייסי מקגריידי מהרוקטס. "בזמן האחרון אין לי חשק להיות באולם, ללבוש את מדים או לשחק כדורסל", התוודה האולסטאר בן ה-26, מבלי לפרט מה בדיוק מפריע לו. "אני רק בנאדם, ואני עובר דברים קשים בחיי, דברים שאני חייב להתמודד איתם. אני רק מנסה לעשות זאת בצורה הטובה ביותר שאני יכול, אבל זה קורע אותי מבפנים. זה משא נפשי כבד מאוד".

ספורטאים מקצוענים מדברים בכנות כה גדולה על מצבם הנפשי רק לעיתים רחוקות. אפילו המאמן ג'ף ואן גנדי דואג, והגיע לביתו כמה פעמים כדי לנסות ולעזור לכוכב שלו.

"אמרתי לקואץ' איך אני מרגיש - שאני רוצה לעזוב הכל מבלי להגיד לאף אחד לאן אני הולך", הסביר. "אני רק רוצה להתרחק מהכל לכמה ימים כדי לנקות את הראש. אני צריך שקט, כי כל הלחץ הזה שובר אותי. כבר היו לי בני משפחה או חברים טובים שמתו, אבל זה קשה הרבה יותר בגלל שזה משלב כל כך הרבה תחומים".

טימאק החמיץ העונה 13 משחקים עם בעיות גב, ועזב באמצע שלושה משחקים נוספים, שניים בגלל פציעה ואחד בגלל שארוסתו קלרנדה האריס בדיוק ילדה בן, שהצטרף לבת של השניים.

ב-12 המשחקים האחרונים טרייסי קלע בפחות מ-32 אחוזים מהשדה 6 פעמים, כולל 4 מ-15 בתבוסה 109:75 מול פיניקס ביום חמישי. ביום ראשון הוא החטיא 17 מ-20 זריקות מול הניקס ומאוחר יותר סירב לדבר עם התקשורת.

טימאק לא התכוון להגיע ליום התקשורת באולסטאר, אבל חברים שכנעו אותו שזה יעזור לו להתמודד טוב יותר, ושהחגיגות יקלו עליו. "לבוא לכאן דרש ממני הרבה מאמץ", אמר.

השמועות גועשות לקראת הדד ליין

* מארק שטיין, הכתב הראשי של האתר ESPN.com, מדווח היום (שבת) כי פילדלפיה מנסה להעביר את אלן אייברסון לפני הטרייד דד ליין, שיגיע ביום חמישי ה-23 בפברואר.

* סטיב פרנסיס הוא אחד השמות החמים בשוק ההעברות. כעת נאמר כי אל ניו יורק, מינסוטה ודנבר הצטרפו גם הלייקרס. מהלך שכזה יעביר את למאר אודום לאורלנדו.

* ספורטס אילוסטרייטד מדווח כי אם אינדיאנה לא תגיע רחוק בפלייאוף הקרוב, הפייסרס ישלחו את ג'רמיין אוניל לשיקגו בתמורה לקירק היינריך ובחירת הדראפט הראשונה של הניקס, שהועברה לבולס בעסקת אדי קרי.

* ננה, הפורוורד הברזילאי של דנבר, מתקדם בצורה יוצאת דופן בהתאוששות שלו מניתוח ברך שעבר, לאחר שנפצע כבר במשחק הראשון העונה. רופאיו טוענים כי השיל כמה אחוזי שומן והתאושש בקצב שטרם ראו. הוא עשוי לחזור להתאמן באפריל ואולי אף לערוך הופעה מפתיעה בפלייאוף.

בארקלי, ווילקינס וג'ו דומארס מועמדים להיכל התהילה

16 המועמדים האחרונים להצטרף להיכל התהילה של הכדורסל הוכרזו היום (שבת), ושלושת שחקני NBA מפארים את הרשימה: צ'ארלס בארקלי, ג'ו דומארס ודומיניק ווילקינס. בעונה שעברה ווילקינס ודומארס לא נכנסו, וב-NBA מקווים שהפעם היכל התהילה יתקן את הפאדיחה הנוראית וייתן להם כבוד. בעת פרישתו, ווילקינס, ההיילייט האנושי, היה תשיעי ברשימת קלעי כל הזמנים, בעוד דומארס זכה בשתי אליפויות בדטרויט, כשבראשונה קיבל גם את תואר ה-MVP של הגמר.

ההכרזה הרשמית תגיע ב-3 לאפריל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

וינס קרטר יפתח באולסטאר

פליפ סונדרס אישר כי וינס קרטר יהיה זה שיעלה בחמישיית האולסטאר במקום ג'רמיין אוניל הפצוע (ב-4 בבוקר בין ראשון לשני).

"החמישייה מורכבת מהשחקנים שמקבלים הכי הרבה קולות מהאוהדים, ואני חושב שוינס קיבל הכי הרבה קולות בליגה בשבע השנים האחרונות", אמר פליפ. "היו לו הרבה קולות גם השנה".

וינסניטי סיים שישי בין שחקני המזרח עם קצת מעל למיליון קולות. סונדרס שקל להכניס את ראשיד וואלאס או שחקן השנה השלישית כריס בוש, אבל לבסוף החליט ללכת על חמישייה נמוכה, לאו דווקא מסיבות מקצועיות. "לא רציתי להכניס לחמישייה אף אחד מהשחקנים שלי בדטרויט, כי אני רוצה להכניס את כל הארבעה ביחד באותו זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully