וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראשי מכבי נתניה הפכו חמדנים"

18.2.2006 / 10:18

יאמר מכחיש שחזר בו מעסקת הרכישה, ותוקף: "הגשתי שתי הצעות חדשות, אבל הם חושבים שמצאו פראייר. אקבל תשובה ביום ראשון"

אתמול (שישי) התקיימה שיחה בין דניאל יאמר לבעלים דב לנד, והאחרון הודיע למשקיע היהודי-גרמני כי מאחר והבין שהעירייה אינה מסוגלת לעמוד בכל התחייבויותיה לכסות את חובות הקבוצה, הוא מגיש בפניו הצעה אחרת לרכישה. לפני ההצעה החדשה שהציג לנד, ייקח יאמר על עצמו את כל החובות המועדון המוערכים בכ-14מיליון שקל, ויעביר גם שני מיליון דולר לבעלים (חצי מיד וחצי בעוד מספר חודשים), וגם יקבל הבטחה מראש העיר כי יקבל 5 מיליון שקלים. סך הכל, עלות העסקה לפי ההצעה הזו עומדת על קרוב ל-18 מיליון שקלים. כזכור, בתחילה דובר על עסקה בה ישלם יאמר 1.5 מיליון דולר (כשבעה מיליון שקלים) ויקבל קבוצה נקייה מחובות. יאמר לא אהב את ההצעה הזו: "אנשי מכבי נתניה חושבים שהם מצאו פראייר מגרמניה ומנסים להוציא ממני כספים רבים. הם פשוט הפכו חמדנים".

מנגד, יאמר הציע אתמול שתי הצעות ללנד. הראשונה כבר הייתה מקובלת על הבעלים מאיר אוזן, עופר רזמוביץ' ולנד, וקיבלה אף את אישור ראש העירייה מרים פיירברג. לפי אותה הצעה ייקח על עצמו יאמר שני מיליון דולר מחובות המועדון (9.2 מיליון שקל), כאשר בנוסף לסכום זה תשלם העירייה את ההפרש ועד לגובה סך כל חובות המועדון. והבעלים יקבלו את כספם מהעירייה בעבור פיצוי על פינוי המגרש, וזאת לאחר שיתברר המצב מול המפרק. מי שהתנגד להצעה הזאת היה הבעלים אשר אלון, שהודיע במסיבת עיתונאים כי הוא רוצה לקבל מיליון דולר כדי לעזוב את הקבוצה. באותה מסיבת עיתונאים הוא גם טען כי "המפרק לא יכול לשים את ידו על כסף שיתקבל בעבור הפינוי".

בהצעה נוספת של יאמר נאמר כי הוא ייקח על עצמו את כל חובות המועדון בגובה 14 מיליון שקל, והבעלים ייצאו מהקבוצה לאלתר וללא הזכויות על המגרש. יאמר ביקש מלנד שיודיע לו עד יום ראשון על תשובתו להצעה שפרס לפניו. היום יאמר ביקש להכחיש את כל הפרסומים כאילו וחזר בו מהעסקה: "מבחינתי אין פיצוץ, ומה שבטוח הוא שלא חזרתי מעסקת הרכישה. להיפך הגשתי הצעה חדשה לפיה הכפלתי את הצעתי מ-1.5 מיליון דולר ל-3 מיליון דולר, שזה כל החובות של מכבי נתניה, בסך 14 מיליון שקל. וגם אני מוכן לחזור להצעה הראשונה שהיתה מקובלת על כולם חוץ מאשר אל אשר אלון. לפי אותה הצעה יקבלו הבעלים את כספם מהעירייה וזאת מאחר והם טוענים כי לא צפויה כל בעיה עם המפרק. ביקשתי מדב לנד שייתן לי תשובה סופית עד יום ראשון, כך שמבחינתי אין שום פיצוץ ובוודאי שלא חזרתי בי מהעסקה. בינתיים מי שחזר בו מהסיכום הראשוני שהיה מוסכם על כולם חוץ מאשר אלון, זו מכבי נתניה. הבעיה היא שאשר אלון נהיה חמדן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully