וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקחו אותם לבית הספר

18.2.2006 / 9:05

הסופמורס ניצחו את הרוקיס 96:106 בפתיחת סופשבוע האולסטאר. איגודאלה קיבל את ה-MVP, שאראס היה השחקן האחרון לקלוע

ביריית הפתיחה של סוף השבוע של האולסטאר ב-NBA שמקיים ביוסטון, ניצחו שחקני השנה השנייה את הרוקיס 96:106 במסגרת הרוקי צ'אלנג'. אנדרה איגודאלה לקח את ה-MVP עם 30 נקודות ב-13 מ-17 מהשדה, כולל 4 שלשות ומשהו כמו 1000 הטבעות. הוא טוען כי נותרו לו עוד כמה רעיונות לקראת תחרות ההטבעות שישתתף בה בשבת.

"תחרות ההטבעות הולכת להיות כיפית", אמר. "יש לי עוד כמה רעיונות לדברים חדשים, ואני רוצה לעשות משהו שאף אחד עדיין לא עשה. כל מה שראיתם היום כבר נעשה, אז תצפו לחידושים בהמשך".

בן גורדון הוסיף 17 נקודות לסופמורס, שניצחו בפעם הרביעית ברציפות ברוקי צ'אלנג'.

אצל הרוקיס כיכבו לות'ר הד מיוסטון וצ'רלי וילנואבה מטורונטו. מי שצפוי להיות רוקי העונה, כריס פול, קלע רק שמונה נקודות, אבל חטף חמישה כדורים וחילק 11 אסיסטים. הנציג כחול-לבן במשחק, שארונס יסיקביצ'יוס, היה השחקן האחרון שעלה על הלוח עם שלשה באמצע המחצית השנייה, הסל היחידי שלו במשחק כבוד.

ערוץ ספורט 5 פלוס ישדר את יום התחרויות של שבת משעה 3:25. אלוף ההטבעות של השנה שעברה ג'וש סמית' יתמודד מול איגודאלה, נייט רובינסון הגמד מניו יורק, והאקים ווריק המעופף מממפיס. בתחרות השלשות ינסה קוונטין ריצ'ארדסון להגן על תוארו מול צלפים כמו ריי אלן, גילברט ארינס, צ'ונסי בילאפס, דירק נוביצקי וג'ייסון טרי. התחרות הפחות מוכרת היא הסקילס צ'אלנג', שבוחנת יכולות כמו מסירה, שליטה בכדור וקואורדינציה. מכיוון שלברון ג'יימס ויתר על ההטבעות, הליגה הכריחה אותו להשתתף בתחרות הזו. מולו יעלה אלוף השנה שעברה סטיב נאש, הרוקי כריס פול, וגם דווין וויד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully