וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארסיי הופתעה במץ

19.2.2006 / 21:12

הפסידה 1:0 לאחרונה. בשבת: ליון התאוששה מתקופה רעה עם 1:3 על נאנט, והוכיחה שהיא מוכנה לאיינדהובן. ניצחון לבורדו, הפסד לאוקזר


היום (ראשון) הושלם המחזור ה-27 בליגה הצרפתית עם הפסד מפתיע 1:0 של מארסיי בביקור אצל האחרונה הטבלה, מץ. בובאקאר גוייה הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-87, ומנע מהמארסייזים חזרה למקום החמישי.

משחקי שבת:

ימים ספורים לפני המפגש של ליון מול איינדהובן בשמינית גמר ליגת האלופות, הוכיחה בשבת האלופה הצרפתית שהיא עדיין בעניינים. אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות בליגה המקומית חששו בליון מנפילה בכושר, אבל ז'וניניו והחברים יכולים להיות מעודדים אחרי הניצחון 1:3 על נאנט ביום שישי במחזור ה-27.

ז'וניניו כבש ראשון לליון בדקה השמינית, דיארה הוסיף את השני בדקה ה-34, ופרד קבע 0:3 בדקה ה-57. דיאלו קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-74.

לליון פער של 7 נקודות על פני השנייה בטבלה בורדו, שהשיגה ניצחון חוץ חשוב, 0:2 באג'קסיו. מרואן שאמאק ודנילסון כבשו לקבוצה שנותרה במקום השני, עם פזילה חזקה לעבר ליגת האלופות בעונה הבאה.

סושו ניצחה 0:1 את אוקזר. שער של מומוני דכאנו בדקה הראשונה הספיק למיני-הפתעה. סנט אטיין הפסידה בבית 2:0 לליל. מתיו דבוצ'י וקאדר קייטה כבשו.

שאר התוצאות:
ניס - מונאקו 0:2
דוד בליון ובקארי קונה למנצחת.

פאריס סן ז'רמן - לה מאן 1:0
סדריק פוארה בפנדל, למנצחת.

ראן - לאנס 1:4
שלושער לג'ון אוטקה, שער לאוליביה מונטרוביו לזכות ראן. דניאל קוסין צימק.

טולוז - שטרסבורג 2:1
פונטוס פרנוד ויאסין אבדסאקי כבשו לשטרסבורג, דניאל מוריירה לטולוז.

טרואה - נאנסי 1:0
מונסף זרקה כבש את שער הניצחון.

מחר:
מץ - מארסיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully