וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש לא רוצה לעלות

18.2.2006 / 19:50

ספגה שער שוויון בדקה ה-91 מול רעננה. הרצליה ניצחה בחוץ את מכבי באר שבע 0:2. הכח - אשקלון 2:2, ראשל"צ - הפועל חיפה 0:0

הפועל ב"ש החמיצה היום (שבת) הזדמנות לברוח להכח עמידר ר"ג, אחרי שספגה שער שוויון ברעננה מול עשרה שחקנים בדקה ה-91. קרלוס צ'קאנה העלה את ב"ש ליתרון בדקה ה-26. חמש דקות לסיום הורחק הסלובקי של רעננה, רומן יורקו, לאחר שספג צהוב וירק לעבר השופט, ונראה היה כי ב"ש בדרך לניצחון. אבל רעננה, משום מקום, כבשה את השוויון משער של דוס סאנטוס בדקה ה-91, אחרי טעות בהגנה.

עירוני ראשון לציון והפועל חיפה סיימו את המשחק ביניהן בתיקו 0:0. המארחת נותרה מאוכזבת ללא הניצחון, האורחת רואה את ליגת העל מתרחקת.

מכבי הרצליה ממשיכה בינתיים בדרכה הבטוחה לליגת העל. אתמול (שישי) דילגה הקבוצה גם על פני המשוכה הנמוכה הנקראת מכבי באר שבע. הרצליה יצאה למשחק החוץ בבירת הנגב, ביצעה תרגיל פגע וברח, וחזרה לשרון מרוצה. יניב לוזון, המצוי בכושר מצוין בתקופה האחרונה, כבש את השער הראשון במשחק בפנדל (38), פטר אמולה (84) השלים 0:2 להרצליה, ושבת שלום לאריאל שיימן.

הפועל ירושלים המשיכה במסע ההמלטות שלה מהתחתית, ויאיר אסייאג, שהחליף את שייע פייגנבוים, רשם הצלחה נוספת. היום יצאו הירושלמים למשחק חוץ מול רמת השרון. אלו זרקו את השנורקל, אבל לא הצליחו להתרומם מעל המים. בשבוע הבא כבר תדאג ההנהלה לבלוני חמצן. רם סטי (14), כבש לזכות הירושלמים את השער היחיד במשחק, 0:1.

בקרב המאכזבות של השבוע שעבר, נפגשו הפועל קריית שמונה והפועל עכו, סיימו ב- 0:0.

הפועל אשקלון יצאה לוינטר למשחק מול הכח עמידר היומרנית, וזכתה בפרס התסריט החוזר על עצמו. בדיוק כמו במשחק בשבוע שעבר מול קריית שמונה, עלתה אשקלון ליתרון ראשונה (מסאיי דגו 5). עמיר תורג'מן הישווה בפנדל, שלוש דקות לפני המחצית, ולירון וילנר העלה את הכח בדקה הראשונה של המחצית השנייה. 1:2להכח. נגמר? לא בשביל אשקלון שעשתה לה מנהג, להשוות בעשור השמיני של המשחק. הפעם היה זה שי אהרון שכבש (71). בסיום 2:2 מאכזב מאוד בעבור הכח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully