וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזולאי פתח את התחתית

17.2.2006 / 15:43

הדגלים לא נשרפו, ובני סכנין ניצחה את נצרת עילית משער עצמי של עמי אזולאי. למרות ההסתבכות בתחתית איוניר מרוצה: "שיחקנו מצוין"

אחרי שבמהלך רוב השבוע התעסקו בסכנין לגבי השאלה אם ישחקו באיצטדיון הביתי או לא וכמה דגלי דנמרק יישרפו, התפנו שם סוף סוף לכדורגל. חניכיו של לופא קדוש הוכיחו היום (שישי) הרבה רצון ונחישות בניצחון הביתי 0:1 על נצרת עילית, שהחזיר אותם מעל לקו האדום ופתח לגמרי את המאבק על נגד הכרטיס לירידה. וכשהדגלים לא נשרפים והנקודות נכנסות לקופה, לופא יכול לחייך.

מנגד, נצרת עילית מציגה יכולת רעה כבר במשך שבועות ארוכים. לפני כשבוע אמר מוטי איוניר כי אם יפסיד יצטרך לשקול את עתידו. נצרת עילית נמצאת רק חמש נקודות מהקו האדום, אך חמור מזאת, משחקת בחוסר מוטיבציה וכמעט שלא מגיעה למצבים. ספק אם התפטרות של איוניר היא הצעד הנכון מבחינת נצרת עילית, אך אין ספק כי המועדון זקוק למשהו שינער אותו.

מהלך המשחק

דקה 4 - הזדמנות לנצרת עילית. שכטר חוטף כדור לחסארמה ומוסר רוחב לחריסטוב, שמחמיץ מקרוב.

דקה 12 - הזדמנות מצוינת לסכנין. סאלח חסארמה מגיע לכדור קרן ונוגח אחורה לרבאח, שבועט מקרוב היישר לגופו של שכטר, שמציל מקו השער.

דקה 14 - אלקיים בועט וולה מ-14 מטר, מאיר כהן הודף.

דקה 35- שער! עבד רבאח מקבל כדור יפה בתוך הרחבה מפיטו, מעביר כדור רוחב, והבלם של נצרת עילית עמי אזולאי דוחק לשערו, 0:1 לסכנין.

דקה 54 - פיטו מקבל כדור באגף השמאלי, חותך יפה לכיוון האמצע, ומשחרר כדור חזק מעל השער.

דקה 55 - אחרי דקות ארוכות ללא סיכון השער של בני סכנין, שחר סימנטוב שולח טיל מ-25 מטרים, שחולף ליד הקורה.

דקה 61 - הרחקה רעה של אלקיים הגיעה היישר לרגלי אחמד קסום, שגילגל מול שער חשוף, אך הכדור חמק ליד הקורה.

דקה 64 - הרומני פיטו עובר יפה את אלקיים, ומשחרר בעיטה אלכסונית מצוינת, אך מחוץ למסגרת.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, חסארמה, גנאים, שלעאטה, ברקאי, רבאח, סואן, חלאיילה, קסום, פיטו, קונדופוני (יז'רסקי, 77).

הרכב נצרת עילית: אושרי לוי, ז'אנו, אזולאי, אלקיים, פדלון, בנון, יאנושבסקי (פולוק, 75), קוקול (ישראלביץ', 22), סימנטוב, שכטר, חריסטוב.

איוניר: "לא נרד ליגה"

לופא קדוש, מאמן בני סכנין, אמר אחרי המשחק: "אני שמח שניצחנו היום בבית, למרות שזה לא תמיד קל לשחק מול 2,000 אוהדים, שהם גם מאמנים ויודעים יותר טוב מכולם מה צריך לעשות. היינו טובים, ומה שחשוב זה שלוש הנקודות". כשנשאל לגבי המשך דרכו בסכנין אמר קדוש: "אני לא אוהב להתעסק בזה. מחמיא לי שרוצים שאני אשאר, אך לא מחמיא לי שזה בתנאי שנישאר בליגה".

קפטן סכנין עבאס סואן אמר אחרי המשחק: "הגענו במטרה לא להפסיד, ולסחוב את נצרת עילית לתחתית. הקהל נותן לנו כוח אדיר, ודוחף אותנו לאורך כל המשחק. בבית שלנו אנחנו לא פוחדים משום קבוצה".

מאמן נצרת עילית מוטי איוניר יצא מעודד משום מה מהמשחק: "השחקנים יכולים להרים את הראש. אם היו לי ספקות לגבי הישארותנו בליגה, היום השחקנים הוכיחו לי שלא נרד. שיחקנו מצוין. עשינו את כל המאמצים לחזור למשחק אבל לא הצלחנו. הגיע לנו פנדל, אבל לשופט פה תמיד יהיה יותר נוח לשלוף צהוב על התחזות מאשר לשרוק פנדל נגד סכנין בדוחא. לפעמים גם כשאתה מפסיד אתה יוצא גאה. היום זהו המקרה".

עמי אזולאי, שכבש את השער העצמי שהכריע את המשחק, אמר: "אלו הדברים העצובים בכדורגל. לרוע המזל הדור פגע בי ונכנס. אנחנו צריכין להרים את הראש, ומוטי ניסה לעודד אותנו. זה היה משחק לא רע שלנו, אנחנו אופטימיים, ישלנו קבוצה טובה, ואני מקווה שנישאר בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully