וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סמל צהוב כמו אובארוב לא יהיה בהפועל ת"א"

ניר איסקוב

17.2.2006 / 13:28

אוהדי הפועל ת"א זועמים על הצטרפותו האפשרית של מאמן השוערים למועדון. אובארוב: "בכלל לא ידעתי שגרנט יאמן את הפועל"

תסיסה בקרב אוהדי הפועל ת"א לנוכח הפרסומים השונים לפיהם אלכסנדר ("שורה") אובארוב יעבוד בעונה הקרובה כמאמן שוערים בהפועל ת"א, לצדו של אברהם גרנט.

"אנחנו נבהיר למאמן ולהנהלה החדשה שסמלים צהובים לא יכולים לנחות במועדון שלנו, ובטח לא שורה אובארוב שהוא אחד האנשים השנואים ביותר על אוהדי הפועל ת"א", הצהיר קובי קמחי, אוהד הפועל ת"א.


"אני מקווה מאוד שהמאמן החדש יבין שהוא נכנס למקום שהוא מהר מאוד צריך לצאת ממנו, ולוותר על הרעיון המגוחך הזה. היום בהפועל ת"א עובד יום-טוב טליאס, מאמן שוערים ברמה הגבוהה ביותר, ואם דרור קשטן מחזיק ממנו, אז גם אברהם יכול לעבוד אתו. אם אברהם לא רוצה לעבוד עם אנשים שעבדו עם דרור, הרי שלא חסרים מאמני שוערים טובים אחרים בארץ".

אוהד אחר, שי כהן, הוסיף: "אובארוב לא יהיה בהפועל, נקודה. אם הוא יהיה, לא יהיה טוב לאף אחד. אנחנו אוהדים פנאטים, לא מתפשרים, ועומדים על העקרונות שלנו. אנחנו לא כמו אוהדי בית"ר ירושלים, שקיללו את אבי נמני עשר שנים, ופתאום שהוא הגיע אליהם, הוא הפך להיות אליל יותר גדול אפילו מאלי אוחנה. לא יכול להיות שמישהו שמכביסט שסבלנו ממנו שמונה שנים, ילבש אדום וינשק את הסמל של הפועל. פתאום נאהב אותו?".

כבר בשבועות הקרובים מתכננים האוהדים למחות במשחקי הקבוצה על צירופו האפשרי של אובארוב. אם מחאתם לא תצלח, מבטיחים האוהדים להפגין מול בתיהם של גרנט, אובארוב וחברי ההנהלת המועדון החדשים, ולנקוט בדרכים נוספות. "תשאיר לנו את זה", אמר שי כהן בחיוך. יש לציין כי בכל מפגש דרבי, שרים אוהדי הפועל שירים בגנות אובארוב, ומפנים לעברו קריאות נאצה.

אובארוב עצמו, שחוזהו במכבי ת"א מסתיים בסוף העונה, אמר בתגובה: "מכבי ת"א זה המועדון שלי ושם בניתי את השם, אבל אני לא יכול להבטיח מה יקרה בעתיד. פעם הייתי שחקן וזה דבר שונה, היום אני מאמן. מה שבטוח זה שקודם כל אני אדאג למשפחה שלי. אני נפגש עם גרנט פעמיים בשבוע, אבל הוא לא פנה אליי בנושא, ובכלל לא ידעתי שהוא יאמן את הפועל בעונה הבאה. אני מתרכז רק במשחקים של מכבי נגד מכבי פ"ת בשבת ונגד בני לוד ביום שלישי".

בתוך כך, מקורב למכבי ולאובארוב מסר לוואלה! ספורט:"אני מכיר את שורה היטב, והוא לא יעשה צעד כזה. גם מבחינה אתית, וגם מבחינה כלכלית. מדובר בימי טרום משא ומתן ופשוט צריכים לסגור על חוזה חדש". עוד נודע לוואלה, ששוער העבר מרוויח כ- 5,000 דולר בחודש במכבי תחת חוזהו העכשווי, ועוד כ- 25-30 אלף דולר בשנה, מהתאחדות הכדורגל בעבור עבודתו בנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully