וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייט וסחנובסקי איבדו סיכוי למדליה

17.2.2006 / 23:00

הופעה מאכזבת לתקווה הישראלית למדליה באולימפיאדת טורינו, אחרי נפילה של חייט בזמן ריקוד החובה. חייט: "נמשיך להילחם"

היום (שישי) נכנסה המשלחת הישראלית למעגל משחקי אולימפיאדת החורף. התקווה הישראלית למדליה, גלית חייט וסרגיי סחנובסקי, מדורגים אחרי ההופעה הראשונה (מתוך שלוש) בקטגוריית ריקוד החובה (שהיה הפעם ואלס) רק במקום ה-13, לאחר שזכו בציון נמוך ומאכזב מבחינתם - 31.07 נקודות. הציון הנמוך הוענק בעקבות נפילה מיותרת ולא אופיינית של גלית חייט, לקראת סיום התרגיל, מה שהוריד באופן משמעותי את הציון הסופי.

מתוך 24 זוגות שמתמודדים בתחרות, תשעה נחשבו כמועמדים למדליה, וביניהם גם חייט וסחנובסקי. אך כרגע הפער בין הישראלים למקום השלישי הוא כ-6.5 נקודות, פער שנראה לא עביר, ולכן הסיכויים למדליה קלושים במיוחד. השלב הבא בתחרות, שלב הריקוד המקורי, יתקיים ביום ראשון כשיום לאחר מכן יתקיים שלב הריקוד החופשי. באופן תיאורטי, לחייט וסחנובסקי עדיין יש סיכוי למדליה, אבל אם להיות ריאליים, צריך שיקרה משהו בלתי צפוי כדי שהפנטזיה תתגשם.

הייתה זו האולימפיאדה השלישית של הזוג, אחד הוותיקים ביותר בתחרות, ולכן הנפילה מפתיעה במיוחד. "אני לא יודעת מה קרה לי", אמרה חייט בתום הריקוד, "זה כואב מאוד, אבל נותרו לנו עוד שני ריקודים, ונמשיך להילחם על מדליה ונעשה את כל מה שאנחנו יכולים".

הנציגים הנוספים של ישראל בתחרות, האחים זרצקי, מדורגים כעת במקום האחרון (24 מתוך 24), אחרי שזכו בציון 23.51 נקודות. רומן זרצקי אמר בסיום לערוץ 2: "התרגשנו מאוד ובהתחלה לא הבנתי בכלל מה אני עושה שם. אני בטוח שאם היה לנו יותר נסיון, היינו יכולים להגיע רחוק יותר".

מי שמובילים את התחרות באופן די מפתיע הם אלופי העולם לשעבר, הצמד האיטלקי ברברה פוזר פולי ומאוריציו מרגליו, שצברו 38.78 נקודות. הם מקדימים את אלופי העולם מרוסיה, טטיאנה נאבקה ורומן קוסטומרוב (38.20) ואת הצמד הבולגרי אלבנה דנקובה ומקסים סטביסקי (37.65).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully