וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הפועל ת"א-הפועל פ"ת: אלימלך מכחיש פניה מחיפה

ניר איסקוב

17.2.2006 / 6:16

שוער הפועל ת"א אמר לחבריו לקבוצה כי האלופה לא פנתה אליו. הפועל פ"ת מנסה להגיע להסדר עזיבה עם אבי סמובסקי

שוער הפועל ת"א שביט אלימלך טען בפני חבריו לקבוצה כי לא קיבל כל הצעה ממכבי חיפה. זאת בעקבות הפרסומים שלפיהם האלופה לוטשת עיניים לעבר אלימלך לקראת העונה הבאה, והיא למעשה השלימה עם עזיבתו של ניר דוידוביץ'.

אסי דומב ובאיו אדפמי, המתאוששים מניתוח ארתוסקופיה שעברו, ייעדרו ממשחק הליגה בשבת נגד הפועל פ"ת (בלומפילד, 16:55). גם רמי חליס הפצוע עלול להחמיץ את ההתמודדות. יוסי אבוקסיס, שזכה למנוחה במשחק גביע הטוטו אתמול מול מכבי חיפה, ישוב להרכב על-חשבון שי אבוטבול. ברוך דגו, שכלל לא שותף בגביע הטוטו, עשוי לשוב להרכב במקום פליקס אבוקה.

קבוצת הניהול הנוכחית בראשות מוני הראל ממשיכה במגעים עם סמי סגול, במטרה להניא אותה לעזוב את תפקידה לפני סיום העונה. דובר הקבוצה, אמיר לובין, התבטא בנושא: "המו"מ יבוא בקרוב לסיום מוצלח, לשביעות רצונם של כל הצדדים".

הרכב משוער: שביט אלימלך, ג'ון פנטסיל, שמעון גרשון, טל חן, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, יוסי אבוקסיס, גיל ורמוט, ברוך דגו (פליקס אבוקה), אליניב ברדה, איליה יברויאן (עומר פרץ).

מגעים להסדר עזיבה של אבי סמובסקי

הפועל פ"ת, שהסתבכה מחדש בתחתית בעקבות שני הפסדי ליגה, תחסר במשחק את עומר בוקסנבוים המורחק ואת רפי כהן הפצוע. גיא שמיר ספג מכה ברגל, לא התאמן היום (חמישי) וגם הוא עלול לא לשחק בשבת.

שמעון אבוחצירא עבר בדיקות מקיפות אצל רופא הקבוצה, ד"ר אבי בכר, במטרה לברר מה גרם לו ללחצים בחזה, בעטיים הוא אושפז אמש בבי"ח "לניאדו" בנתניה. אם יתברר כי הן תקינות, הוא ייכלל בסגל של ניר לוין. אגב, המאמן תרגל באימון הרכבים שונים, ולא מן הנמנע כי יערוך מספר שינויים בהרכב.

הקשר יהודה ג'נשוילי, שהיה מושעה מפעילות כחודש לאחר שנטען כי איים על לוין, חזר להתאמן עם הקבוצה. סיכום על כך הושג בין בא-כוחו, עו"ד דודי רד, לבין פרקליט הפועל פ"ת, עו"ד יואב בר-נתן. ג'נשוילי התנצל בפני לוין, והשעייתו בוטלה.

בשבועות האחרונים מתנהלים מגעים בין פרקליטו של המנכ"ל אבי סמובסקי לבין היו"ר עו"ד רז ליבנת, בדבר פיצויים להם יזכה סמובסקי על מנת שיעזוב את תפקידו. עד עתה לא הושגה הסכמה, וסמובסקי מתפקד, מבלי שהוא מתקשר עם ראשי המועדון.

הרכב משוער: סילביה צ'אבלינה, אורי אוזן, איגור ג'יזלוב, זאב חיימוביץ', דאליבור ויסקוביץ', דניאל היידמן (גיא שמיר), רביד גזל, מנור חסן (עידן סרור), יוסי שבחון, ארז אליאב (אלנתן סלמי), טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully