וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת נתניה-חיפה: אחיו של קימוטו נהרג

ניר איסקוב

17.2.2006 / 9:00

החלוץ הקונגולזי של נתניה ימריא הלילה להשתתף בהלוויה, וייעדר מהמשחק בקרית אליעזר. פרננדו לורפיסה ישוחרר

טרגדיה אירעה אתמול (חמישי) לפפי קימוטו. חלוץ מכבי נתניה התבשר כי אחיו בן ה-12 נהרג בתאונת דרכים במולדתו, קונגו. השחקן ימריא הלילה לקונגו כדי להיות נוכח בהלוויה, ויחמיץ את משחק הליגה של קבוצתו מול מכבי חיפה בשבת (קרית אליעזר, 19:00).

את מקומו של קימוטו בהרכב, צפוי למלא אייזיק אובודו הניגרי, שיהיה למעשה החלוץ היחיד בסגל, לאור העובדה ששלומי אדרי ירצה עונש הרחקה. טל בנין שב אחרי הרחקה, ויחזור ל-11 הראשונים. הבלם רפי סרוסי פצוע, ולא ייכלל בסגל.

עסקת העברתו של אלן מסודי למכבי חיפה צפויה להסתיים ביום ראשון הקרוב. בין שני המועדונים עדיין קיים פער בין סכום כרטיס השחקן של מסודי, כשחיפה מציעה 250 אלף דולר, בעוד נתניה מתעקשת על 300 אלף דולר. הוסכם כי חיפה תשלם מיידית מחצית מהסכום הסופי, ואילו היתרה תועבר עם הצטרפותו של מסודי לשורות האלופה. משך החוזה של הקשר הקונגולזי בקרית אליעזר יעמוד כנראה על שלוש עונות.

הרכב משוער: אבי פרץ, עופר טלקר, דקל קינן, גולן חרמון, אסי וסיהון, טל בנין, אמיר טגה, ישראל זויטי, איברהים עבדול ראזאק, אלן מסודי, אייזיק אובודו.

לורפיסה ישוחרר, פגישה "מכרעת" עם טל ביום א'

למרות השיפור שחל ביכולתו של הקשר הארגנטיני פרננדו לורפיסה בשבועות האחרונים, מכבי חיפה תשחררו בסוף העונה. המאמן רוני לוי תר אחר חיזור זר בעמדת הקשר האחורי לקראת העונה הקרובה, אם כי עדיין אין בנמצא שחקן שעומד על הפרק.

ביום ראשון תתקיים פגישה שהוגדרה כ"מכרעת" בין יו"ר מכבי חיפה, יעקב שחר, לבין עידן טל וסוכנו, רונן קצב, במשרדי חברת "מאיר" בת"א. הציפייה בחיפה היא שכל הסוגיות הנוגעות לחוזהו העתידי של טל יבואו על פתרונן, והקשר יחתום במועדון לארבע העונות הקרובות.

שיתופם של מיכאל זנדברג ואלון חרזי במשחק מול מכבי נתניה, מוטל בספק, מאחר ששניהם סובלים מרגישות בשריר האחורי. אם זנדברג וחרזי לא יהיו כשירים, יחליפו אותם פרננדו לורפיסה וקלמי סבן בהתאמה. שלומי ארבייטמן סיים לרצות עונש הרחקה ויחזור ל-11 הראשונים.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אלון חרזי (קלמי סבן), רפאל אולארה, אריק בנאדו, אדורם קייסי, חאבייר דירסאו, עידן טל, גוסטבו בוקולי, מיכאל זנדברג (פרננדו לורפיסה), רוברטו קולאוטי, שלומי ארבייטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully