וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליצ'יץ' עבר לאורלנדו

16.2.2006 / 10:30

הסרבי עזב סוף סוף את דטרויט ויקבל הזדמנות במדי המג'יק, שקיבלו גם את קרלוס ארויו. אורלנדו שלחה בחזרה את קלווין קייטו ובחירת דראפט

פעם הבטחה גדולה ובחירת דראפט מספר 2 והיום עוד שחקן, דארקו מיליצ'יץ' יקווה לקבל את ההזדמנות שלו באורלנדו. אחרי גל של שמועות, הפורוורד-סנטר עבר מדטרויט למג'יק יחד עם הרכז קרלוס ארויו. בתמורה קיבלו הפיסטונס את קלווין קייטו ובחירת סיבוב ראשון בדראפט של 2007. אם הבחירה תהיה בין 5 הראשונות, היא תחזור לאורלנדו ואז דטרויט תקבל את זו של 2008 ללא תנאי.

דטרויט בחרה ב-2003 את הסרבי, המתנשא לגובה 2.14 מטר, בעונה בה נבחרו גם כרמלו אנתוני, כריס בוש, דווין וויד וקירק היינריך. אבל הוא לא שיחק כמעט בכהונתו של לארי בראון וגם אצל פליפ סונדרס הפיק 1.5 נקודות ב-5.6 דקות למשחק, לאור העובדה שצמד הוואלאסים ישבו על המשבצת שלו, כמו גם אלדן קמפבל (שעזב) ואנטוניו מקדייס. העובדה כי לא הצליח להתקדם בעוד שאר שחקני השנתון שלו פורחים. כעת הוא יקבל הרבה דקות באורלנדו לצידו של דוויט הווארד, וינסה להוכיח שיש לו מספיק כשרון בשביל הליגה הטובה בעולם. ההגעה של קרלוס ארויו משאירה את המג'יק עם מצבת של ארבעה רכזים, ונראה כי ימיו של סטיב פרנסיס במועדון בהחלט ספורים, כשג'מיר נלסון ודיאון דולינג הם השניים שיישארו.

דטרויט בעצם מודה בטעות שעשתה כשבחרה את דארקו, או לפחות בטעות שעשתה בכך שלא שלחה אותו מיד לקבוצה אחרת בשביל תמורה הולמת. הוויתור על ארויו יכריח את לינדסי האנטר לחזור לכושר במהירות כמחליף של צ'ונסי בילאפס, בעוד קלווין קייטו יוסיף עוד גוף רציני לקראת ההתמודדויות העתידיות מול שאקיל ודאנקן. העובדה שהג'נרל מנג'ר ג'ו דומארס הצליח להשיג בחירת דראפט סיבוב ראשון בעסקה לבטח תשאיר את הבוכנות מרוצות. כמו כן, 9 המיליון של קייטו יירדו מהספרים בתום העונה, וזה ישאיר לקבוצה מספיק מזומנים כדי להחתים מחדש את בן וואלאס (שחקן חופשי) וצ'ונסי בילאפס (על הארכת חוזה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully