וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת סכנין-נצרת עילית: כוננות שריפת דגלים

ניר איסקוב

16.2.2006 / 7:21

סעיד אבו יונס, מראשי חוג האוהדים של בני סכנין, ינסה לשכנע את חבריו להימנע משריפת הדגל הדני. ישראלביץ' בספק להרכב

לאחר ש"סאגת דוחא" באה לסיומה, בני סכנין יכולה להתפנות למשחק עצמו, מחר נגד הפועל נצרת-עילית (שישי, 15:30, שידור ישיר בספורט 5 פלוס), ולא בשאלת מיקומו.

סכנין תחסר את שוקי נגר המוצהב, וככל הנראה גם את רמיק יז'רסקי, שערך היום אימון חלקי אחרי שבועיים בהם היה מושבת עקב פציעה. שחרורו הבינ"ל של החלוץ הסרבי ניקולה ולנטיץ', טרם התקבל במשרדי ההתאחדות לכדורגל, וגם הוא לא יעמוד לשירותו של לופא קדוש. אחמד קאסום נמצא בשלבי החלמה מפציעה, ומחר הוא יעבור מבחן כשירות.

לעומת זאת, הקפטן עבאס סואן שב מהרחקה, וסאלח חסארמה חוזר אחרי שהיה מושעה בגלל צהובים. האוהדים מתכננים קבלת פנים חמה לסואן, בדמות דגל ענק, עליו מודבקים שני פוסטרים של הקפטן עם הכיתוב "המלך של הליגה חוזר". בנוסף, יחולקו 3,000 בלונים לאוהדים.

סעיד אבו יונס, מראשי חוג האוהדים, ינסה למנוע את שרפת דגלי דנמרק: "יש רק דגל דנמרק אחד, והוא נמצא אצלי במחסן. אני לא רוצה שנעשה דבר לא מודרני ופרימיטיבי, ונשרוף את הדגל באצטדיון. היום ומחר אדבר עם האוהדים ואנסה לשכנע אותם לא לשרוף את הדגל. המשטרה כבר שמה עלינו עין, ואנחנו לא רוצים לתת לה במה שתבוא אלינו בטענות. יש גם אוכלוסייה של נוצרים בסכנין, ואנחנו לא רוצים לפגוע בהם. יכול להיות שנניף שלטים בדמות הצייר הדני שצייר את הקריקטורה של הנביא מוחמד. הרי לא כל הדנים חושבים כמוהו".

את היו"ר מאזן גנאים, עניין שריפת הדגלים כלל לא מדאיג: "מדובר באוהד אחד שדיבר בעיתונות על דעת עצמו. לא נרים את דגלי דנמרק ולא נשרוף אותם, בטח לא באצטדיון בסכנין".
לגבי ההתעניינות של אברהם גרנט בעבאס סואן, אמר היו"ר: "אם זה אמיתי שהייתה פנייה לעבאס, זה חבל מאוד. מבחינת ספורטיבית, זה לא מתאים שקבוצות ינהלו מו"מ עם שחקנים מקבוצה שנמצאת בסכנת ירידה. עבאס חלק בלתי נפרד מסכנין כבר 13 שנה, והוא יסיים את הקריירה שלו בסכנין. עם זאת, לא אחזיק אף אחד בכוח".

הרכב משוער: מאיר כהן, נידאל שלאעטה (בסאם גנאים), סאלח חסארמה, גבע ברקאי, עבד רבאח, חאלד חלאילה, עבאס סואן, אדריאן פיטו, אחמד קאסום (אדוירגו פסקל), פסקל קונדופוני, יניב אברג'יל.

איוניר שוקל לספסל את ישראלביץ' (איציק סולומון, ידיעות הגליל)

קשר הפועל נצרת עילית, גיז'רמו ישראלביץ', עלול לאבד את מקומו בהרכב במשחק החוץ מחר מול סכנין, בעקבות יכולתו החלשה בשבועות האחרונים. המאמן מוטי איווניר עדיין מתלבט, ואם יחליט לספסל את ישראלביץ, יחליף אותו שחר סימנטוב. מהסגל ייעדרו שלושת הפצועים, אורן זיתוני, אייל בן עמי וישראל דרור.

בנצרת עילית מייחסים חשיבות רבה למשחק ולכן הקבוצה תצא הערב לבית מלון בקיבוץ מזרע, כהכנה למשחק. "אנחנו רוצים שהשחקנים יהיו ביחד", הסביר המנכ"ל יניב כהן. על האירועים סביב קיום המשחק בסכנין, אמר המנכ"ל: "זה לא שייך אלינו. אנחנו לא צד בעניין. נופיע איפה שיורו לנו". על הטענות שישנם אוהדים מנצרת עילית שחוששים להגיע מחר לסכנין, אמר המנכ"ל: "אני לא חושב שיש להם סיבה לפחד, אבל מי שחושש שיישאר בבית".

הבלם עמי אזולאי: "זה משחק מפתח לגבי המשך העונה. ניצחון ייתן לנו שקט והרבה ביטחון להמשך, אבל לא אצטער אם נחזור עם נקודה אחת". השוער אושרי לוי, שהשבוע יישר את ההדורים עם מנהל הקבוצה ומאמן השוערים, שולי גילארדי, עמו היה בנתק ממושך, אמר: "המפתח הוא לא לספוג שער. אם נשמור על רשת נקייה נעשה שם תוצאה טובה".

המאמן מוטי איווניר הודה השבוע כי במקרה של הפסד בשבוע שעבר, מול הפועל כפ"ס, היה מבקש להתפטר. "זה לא שהייתי בורח, אבל הייתי הולך לאבשלום נוריאל ומקבל כל החלטה שהיה מחליט לגבי". המנכ"ל יניב כהן: "מוטי לא זקוק לגיבוי, כי מאמן שמקבל גיבוי נמצא בבעיה. יש לנו תוכניות לגבי מוטי לעוד הרבה שנים".

הרכב המשוער: אושרי לוי, אבישי ז'אנו, עמי אזולאי, אלירן אלקיים, דודי פדלון, חיים בנון, ולדימיר קוקול, איגור ינשבסקי, שחר סימנטוב (גיז'רמו ישראלביץ'), איתי שכטר, גיאורגי חריסטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully