וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת מכבי פ"ת-מכבי ת"א: נמני ינוח חודש

ניר איסקוב

17.2.2006 / 8:59

קפטן מכבי ת"א עבר ניתוח במרפאתו של פרופ' מרטנס. הקשר מעוניין להמשיך לשחק בשנתיים הקרובות. עומר גולן ייעדר כנראה

בדיקה שנערכה אתמול (שישי) לאבי נמני במרפאתו של פרופ' מרטנס בבלגיה, גילתה כי קפטן מכבי ת"א סובל מדלקת סביב הברך, יזדקק לניתוח וישבות מפעילות למשך חודש לפחות. נמני נותח בעקב ובקרסול, והוא צפוי לשוב ארצה מחר בערב. יש לציין כי הבעיה בקרסול מלווה את נמני כבר מהעונה שעברה.

נמני, שחוזהו במכבי פג בתום העונה, התבטא בפני סביבתו הקרובה כי בכוונתו להמשיך לשחק בשנתיים הקרובות. הארכת החוזה של הקפטן במחזיקת בגביע נראית כעניין טריוויאלי. עוד ציין נמני כי אם היה ממשיך לשחק חרף הפציעה, הקריירה שלו הייתה עומדת בסכנה. בעוד שלושה שבועות יטוס נמני לביקורת נוספת אצל פרופ' מרטנס, ואם יתברר כי קצב ההחלמה משביע רצון, הוא יעמוד לרשות הקבוצה בשלבי הסיום של העונה.

המאמן טון קאנן שחרר מאימון הבוקר את השחקנים ששיחקו ביום ראשון בליגה נגד מכבי חיפה ואתמול נגד מ.ס. אשדוד בגביע הטוטו. שאר השחקנים ערכו אימון מלא, למעט ג'ובאני רוסו ומשה מישאלוף הפצועים, שיחמיצו את משחק הליגה בשבת נגד מכבי פ"ת
(19:00, פ"ת), וקיימו אימון אישי עם מאמן הכושר, אברי מונצ'ר.

שלושה מהזרים, גיאורגי דמיטרדזה, אלווין בג'ירי וז'וזה דוארטה, ערכו אימון קל יותר, ולא השתתפו במשחקונים. במהל האימון שוחח קאנן עם שוער המשנה, גיא חיימוב, וניסה לעודד אותו אחרי התצוגה הלא טובה שלו במשחק חצי גמר גביע הטוטו אתמול. את חיימוב, שהורחק במשחק, יחליף כשוער שני, אסף מנדס.

הבלם כריסטיאן גונזאלס שוחרר לחופשה פרטית בצפון, וישוב לאימונים ביום שני. מנהל הקבוצה, אבנר טוויטו, הסביר: "גונזאלס קיבל חופשה מכיוון שהמאמן חושב שהוא עייף, סובל מעומס יתר, ובשל כך הוא לא מצליח להביא את הכישורים שלו למגרש". אלווין בג'ירי זומן למשחק ידידות של אלבניה נגד לטביה, אשר מתוכנן להיערך ב-1 במארס.

אוהדי הקבוצה זועמים על מחירי הכרטיסים הגבוהים שלטענתם גובה מכבי פ"ת למשחק, 100 שקל למבוגר ו-50 שקל לבני נוער, ומאיימים להגיע בכמות קטנה בשל כך.

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, אבי סטרול, אבי יחיאל, סאלם אבו סיאם, ליאור ג'אן, לירן כהן, ארז מסיקה, אייל ברקוביץ' (אלווין בג'ירי), גיאורגי דמיטרדזה, ז'וזה דוארטה.

גולן יחסר כנראה, טועמה ומגמאדוב מורחקים

חלוץ מכבי פ"ת, עומר גולן, יחמיץ ככל הנראה את המשחק מול מכבי ת"א, עקב מתיחה בשריר האחורי. גולן ערך היום (חמישי) אימון קל, שהיה למעשה האימון היחיד שהוא קיים השבוע, ובסיומו אמר: "עדיין קשה לי לעשות דברים בסיסיים. הסיכויים הם 70 אחוז לרעתי".

מלבד גולן, תחסר פ"ת שני שחקני מפתח בדמות סלים טועמה (מוצהב) והקפטן מראד מגמאדוב (מורחק). אם גולן ייעדר, יחליפו בהרכב רוביל סרסור. כפיר אדרי צפוי למלא את מקומו של טועמה, ומרסיו ג'ובאניני צפוי לפתוח במקום מגמאדוב. עדיין לא ברור אם שי בנאי יוצב כבלם בצוותא עם ג'ובאניני, או שמא קובי גנון ימשיך לאייש את העמדה הזו, כפי שעשה בשני המחזורים האחרונים, ויפנה את מקומו כמגן שמאלי לנאור פסר.

יו"ר הקבוצה, משה זוארץ, דחה את טענות אוהדי מכבי ת"א בדבר מחירי הכרטיסים למשחק, והבהיר כי הם עומדים על 80 שקל למבוגר ו-40 שקל לבני נוער. זוארץ יועמד בשבוע הבא לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל, בגין העלבת השופט תומר כהן, במשחק הליגה האחרון נגד בני יהודה.

הרכב משוער: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מרסיו ג'ובאניני, קובי גנון, נאור פסר (שי בנאי), סולי צמח, אנדרה קאלדיירה, כפיר אדרי, סטניסלב דוברובין, רוביל סרסור, פטריק סופו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully