וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט סיכם בנבחרת רוסיה

שגיא ניר

16.2.2006 / 12:38

המאמן הישראלי סיכם את תנאיו עם ההתאחדות הרוסית, ובקרוב יחתום על חוזה: "חבל שהייתי צריך לנסוע עד רוסיה כדי לאמן נבחרת"

דייוויד בלאט, מאמנה הישראלי של בנטון טרוויזו האיטלקית, סיכם את תנאיו עם ההתאחדות הרוסית וימונה בקרוב באופן רשמי לתפקיד למאמן הנבחרת הרוסית. החוזה, כנראה לשנתיים, יחתם בשבועות הקרובים, כשבלאט יגיע למוסקבה כדי לחתום על החוזה.

בלאט, שימשיך במקביל לאמן את הקבוצה האיטלקית, יחליף בתפקיד המאמן ברוסיה את סרגיי באבקוב, שנכשל באליפות אירופה האחרונה, אז סיימה נבחרת רוסיה במקום השמיני ולא עלתה לאליפות העולם ביפן. המטרה של בלאט כמאמן רוסיה תהיה להעלות את הנבחרת לאליפות אירופה בספרד ב-2007, ומשם לאולימפיאדת בייג'ין ב-2008. רוסיה תשחק במוקדמות אליפות אירופה עם נבחרות צ'כיה, הונגריה ובלגיה.

בלאט התראיין לתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל, ואמר: "מתקיים תהליך, ויש דרך שבה מודיעים על מינוי מכובד כמו זה. אני רק רוצה להגיע לרוסיה ולסגור את הפרטים". בלאט התייחס גם לעובדה כי הוא לא מאמן את נבחרת ישראל, ואמר: "חבל שהייתי צריך לנסוע עד רוסיה כדי לאמן נבחרת. אם בישראל היו מחכים שלושה שבועות הייתי מאמן את נבחרת ישראל".

בעבר היה אמור בלאט לאמן את נבחרת ישראל, אבל בעיות ביורוקרטיות שנגעו לתעודת המאמן ואמירות פוגעות שנאמרו על ידי יו"ר האיגוד, ירמי אולמרט, הביאו את בלאט להתפטר מתפקידו.

דייויד בלאט הוא מאמן הכדורסל הישראלי השני שזוכה לאמן נבחרת גדולה באירופה, לאחר שרלף קליין אימן את נבחרת גרמניה בשנות ה-80.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully