וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איצ'ה מנחם: "אנחנו רוצים שתהיה חגיגת כדורגל בלוד"

משה בוקר, הארץ בשיתוף ניר איסקוב

16.2.2006 / 8:31

בקבוצה זועמים על ההחלטה למנוע מהקבוצה לארח בלוד את מכבי ת"א במסגרת הגביע. יו"ר ההתאחדות נרתם לעזרה: "עיקרון הספורטיביות מחייב שיארחו"

ההחלטה למנוע מהפועל בני לוד לארח בלוד את מכבי תל אביב במסגרת סיבוב ט' בגביע מעוררת התנגדות קשה. אתמול פנתה הנהלת הקבוצה, המדורגת במקום הראשון בליגה הארצית, לראש עיריית לוד בני רגב וביקשה ממנו לסייע לה במאבקה.

רגב, בעבר חבר מזכירות ההתאחדות לכדורגל, אמר אתמול: "אנחנו לא כושים של המשטרה או של ההתאחדות. לא יעזור להם כלום. מכבי תל אביב תשחק אצלנו בבית בלוד, אם המשטרה וההתאחדות ירצו - וגם אם הם לא ירצו. אני מתכוון כבר הבוקר לעשות בלגאן ולהפוך את ההתאחדות לכדורגל, כדי שיבינו שכדורגל משחקים בכל מקום בו ההתאחדות מאשרת את האיצטדיון. גם איצ'ה ירגיש אותי וידע מה אני מסוגל לעשות. אנחנו נארח את מכבי באיצטדיון המפואר שלנו".

בלוד הביעו פליאה על ההחלטה, מכיוון שהאיצטדיון בעיר נבנה רק בשנים האחרונות ואפילו ההתאחדות לכדורגל מקיימת בו משחקים בינארציים, משחקי אימון של נבחרות ישראל וכן את גמר גביע הטוטו.

רגב: "כמו שהמשטרה שומרת על הסדר בג'לג'וליה, היא תשמור על הסדר בלוד, גם אם יש 3,500 מקומות ביציעים. אם מכבי לא תשחק בלוד, לוד לא תגיע לשום מגרש אחר. אני מבטיח".

בהתאחדות, מצידם, עשו מאמצים על-מנת לאפשר את הסוגיה. הבוקר נערכה שיחה טלפונית בנושא בין יו"ר ההתאחדות, איצ'ה מנחם, לבין מפקד משטרת לוד, סנ"צ עמי אשד. מנחם אמר: "אנחנו רוצים שתהיה חגיגת כדורגל בעיר לוד, שיש בה הרבה חובבי כדורגל, מה גם שמכבי ת"א, שעוזרת לילדים בלוד, מגיעה לעיר. זו טבעה של הגרלת גביע, וגם עיקרון הספורטיביות מחייב את קיום המשחק בלוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully