וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדריץ': "אוהדי פומפי מפציצים אותי בהודעות SMS לפטר את רדנאפ"

15.2.2006 / 18:56

כך סיפר הבוס של פורטסמות, שהוסיף: "המצב לא פשוט. רכשנו 9 שחקנים, וסשה עדיין לא ראה ניצחון". ניקי באט נקנס ב-76,000 ליש"ט

אחרי שבימים האחרונים נודע שסשה גאיידמק, המחזיק ב-50 אחוזים מהבעלות בקבוצת פורטסמות', איננו מרוצה מתיפקודו של מאמן הקבוצה, הארי רדנאפ, הודה היום (רביעי) מילאן מאנדריץ', המחזיק ב-50 האחוזים האחרים, שאוהדי הקבוצה "מפציצים" אותו בהודעות הדורשות, מייעצות, ומציעות לו להיפטר מהמאמן.

"המצב לא פשוט" אמר מאנדריץ' "רכשנו תשעה שחקנים חדשים, וסשה עוד לא ראה ניצחון". בתחום הדיפלומטיה, לא איכזב הבעלים כשהוסיף: "אני מבין ללב האוהדים, אבל חושב שכולנו צריכים לעמוד מאחורי הארי. אני לא יכול לחשוב על מאמן יותר טוב ופנוי". כזכור, כבר פיטרה העונה פומפי מאמן אחד, את אלאן פארין הצרפתי.

ניקי באט, קשרה של ברמינגהאם, נקנס על ידי הקבוצה אחרי שעזב בסערה את המלון בו השתכנה הקבוצה לקראת משחקה מול ווסטהאם, אחרי שגילה שהוא לא מורכב ב-11 של המאמן סטיב ברוס. גם התנצלות פומבית לא עזרה לקשר האנגלי הבינלאומי לשעבר, שנקנס בשתי משכורות שבועיות. נשמע זניח? כסף קטן? 76,000 פאונד. שבעים ושישה אלף פאונד, זו משכורתו הדו שבועית של באט.

קלאודיו ראניירי, מאמנה לשעבר של צ'לסי, שאימן בעונה שעברה את ולנסיה ופוטר, אמר בראיון ל-BBC, שניוקאסל בהחלט יכולה להיות אופציה טובה עבורו: "ניוקאסל הוא אחד המועדונים הגדולים באנגליה, יש שם אמביציה להצליח וזה מתאים לי". ראניירי, שהוביל את צ'לסי למקום השני בפרמייר ליג, ולחצי גמר ליגת האלופות, בעונת 2003/4, פוטר בתום אותה עונה על ידי רומן אברמוביץ' והוחלף על ידי מוריניו, הודה שטרם נוצר קשר בינו לבין המועדון מצפון מזרח אנגליה, אך אמר שהוא רוצה לשוב ולאמן באנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully