וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ישן

15.2.2006 / 19:42

עידן טל חזר ממחלה וכבש בניצחון של מכבי חיפה 0:1 על הפועל ת"א בגביע הטוטו. דרור קשטן רוצה את מגרלשוילי בנבחרת

מוכה וחבולה מההפסד למכבי ת"א בליגה וללא שלומי ארבייטמן המורחק, הצליחה האלופה מכבי חיפה להחזיר לעצמה את הכבוד האבוד מההפסד למכבי ת"א ולעלות לגמר גביע הטוטו, אחרי ניצחון 0:1 על הפועל ת"א.

עידן טל חזר ממחלה להרכב של רוני לוי והיה למעשה האיש שעשה את ההבדל בין 0:1 קטן להארכה ואולי פנדלים. הפועל ת"א סבלה במחצית הראשונה מיכולת חלשה של עומר פרץ בהתקפה. איליה יבוריאן ריענן אותה מעט במחצית השניה, אבל זה לא הספיק. גילי ורמוט נתן תצוגה לא רעה בכלל, אבל לא מצא יותר מדי פרטנרים כדי לשתף פעולה ביתירתיות. מהצד השני, רוני לוי נתן קרדיט לשחקני הספסל שלו. בראש ובראשונה השוער תום אלמדון, שעשה את העבודה בין הקורות ויחד איתו ליאור רפאלוב, שהוחלף על ידי עדן בן בסט וגם מאור בוזגלו, שקיבל 20 דקות על הדשא.

הפועל ת"א, כבר הבינה שלא תוכל להיאבק העונה על תואר האליפות, פיספסה הזדמנות להעשיר את הקופה העתידית של לבייב בכמה מאות אלפי שקלים ולהניף סוג של גביע בעוד פחות מחודש. מכבי חיפה עדיין נמצאת בתמונת הטריפל.

תיאור המשחק

דקה 12 - הזדמנות ראשונה להפועל ת"א. אליניב ברדה פורץ מימין ולא מזהה את עומר פרץ שמחכה למסירת רוחב. ברדה בועט לכיוון השער והחוצה.

דקה 29 - בעיטה יוצאת מן הכלל של גילי ורמוט מ-18 מטר ברגל שמאל והכדור פוגש את הקורה.

דקה 38 - גול! בעיטה חופשית למכבי חיפה מ-20 מטר אלכסונית. עידן טל מסובב את הכדור, שעובר דרך ידיו של שביט אלימלך בדרך לרשת.

דקה 45 - בעיטה חופשית נוספת למכבי חיפה, הפעם חאבייר דירסאו מסובב מעל למשקוף.

דקה 46 - שי אבוטבול מקבל מסירה קטנה מורמוט ופותח את המחצית בנסיון בעיטה מרשים מ-20 מטר לשער של אלמדון.

דקה 58 - הזדמנות מסוכנת להפועל ת"א. ואליד באדיר בועט מקרוב, אבל אלמדון עוצר.

דקה 66 - גוסטבו בוקולי מוצא את קולאוטי קרוב לשער, אלא שחלוץ מכבי חיפה לא מצליח להשתלט על הכדור, שנעצר אצל אלימלך.

דקה 67 - יבוריאן מוסר רוחב לפליקס אובוקה, שבועט מ-16 מטר מעל לשער.

דקה 81 - בעיטה חופשית מסוכנת להפועל ת"א מ-20 מטר. אליניב ברדה מסובב מעל לשער.

דקה 84 - רוברטו קולאוטי מוצא את עצמו לבד מול שביט אלימלך ומעדיף לנסות ולגמור את זה בעצמו במקום למסור לבוזגלו. עבודה טובה של שביט אלימלך, עוצרת בסופו של דבר את הארגנטינאי.

דקה 90 - 4 דקות בתוך תוספת הזמן, חיים מגרלשווילי מבזבז זמן עם הכדור, מקבל כרטיס צהוב שני ומורחק באדום. עבור הפועל ת"א, זה כבר מאוחר מדי.

הרכב הפועל ת"א: אלימלך, פנטסיל, גרשון, חן, אנטבי, אבוטבול, באדיר, ורמוט, אובוקה (אוגבונה, 70), פרץ (יבוריאן, 46), ברדה.

הרכב מכבי חיפה: אלמדון, סבן, אולארה, חרזי, מגרלשוילי, דירסאו, טל, לורפיסה, רפאלוב (עדן בן בסט, 60), בוקולי (מאור בוזגלו, 72), קולאוטי (תומר חמד, 88).

"אני שמח שהצעירים הופכים לחלק מאיתנו"

מאמן מכבי חיפה רוני לוי אמר בסיום המשחק לערוץ 1: "בגביע הטוטו שילבתי במיוחד את החברה הצעירים וגם היום. אני שמח שהם צוברים דקות משחק, מתחברים לקבוצה והופכים חלק מאיתנו. כל השחקנים שלנו הם טובים ועידן הוא אחד מהם, אני מאמין שבימים הקרובים החוזה איתו ייחתם".

שביט אלימלך דיבר על חוסר המזל של הפועל ת"א ואמר ל"חדשות הספורט": "כל הכדורים שלנו הלכו לקורות ולמשקופים, אצלם כדור אחד הלך בול". כשנשאל לגבי מחליפו האפשרי בהפועל ת"א, ניר דוידוביץ', אמר אלימלך: "אני לא מדבר עליו, זה לא מתפקידי".

קשטן רוצה את מגרלשוילי בנבחרת (אתר ספורט 5)


דרור קשטן אמנם הפסיד הערב (רביעי) עם הפועל תל אביב בחצי גמר גביע הטוטו, אבל לפחות הוא מצא מגן שמאלי לג'וב הבא שלו בנבחרת ישראל. מאמן הפועל התרשם מאוד מההופעה של חיים מגרלשווילי במשחק, ובסיום שוחח עם ראשי חיפה וביקש מהם לבדוק אפשרות שהשחקן, שלא התגייס לצה"ל, יבצע עבודות שירות כדי שיוכל לזמנו בעתיד לסגל הנבחרת.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully