וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הפסד לנבחרת הצעירה במשחק ידידות

ניר איסקוב

15.2.2006 / 17:24

הפסידה לדינמו קייב 2:1. בן שושן כבש, מליקסון החמיץ פנדל. גיא לוי על בית"ר: "הקבוצות צריכות לכבד אותנו"

הנבחרת הצעירה נוצחה היום 2:1 על ידי דינמו קייב, במשחק רעים, שנערך באצטדיון החדש ברעננה.

מאור מליקסון החמיץ בעיטה מ-11 מטרים לזכות הנבחרת, לפני שהאוקראינים כבשו פעמיים, בדקות 42 ו-50. עמית בן שושן הקטין בדקה ה-78. המאמן גיא לוי אמר בסיום: "בחנו מספר שחקנים חדשים. המשחק נערך תחת תנאים לא פשוטים, תחת גשם שוטף במחצית הראשונה. שיחקנו מול קבוצה חזקה. חסרות לנו עוד אפשרויות כדי לבנות את הסגל הסופי, לקראת הקמפיין באוגוסט. כל המשחקים שנערכים, נועדו כדי שנוכל לקבוע את הסגל המתאים ביותר, בסביבות החודשים מרץ-אפריל".

בהתייחסו לסירובה המוקדם של בית"ר ירושלים, לשחרר את חמשת שחקניה לקראת המשחק היום, אמר לוי: "אני נמצא בקשר מצויין עם רוב המאמנים, ואני יודע שהנבחרת צריכה לכבד את צרכי הקבוצות, אבל גם הן צריכות לכבד אותנו. כשאני יכול, אני תמיד בא לקראת הקבוצות". במשחק היום שותפו שלושה שחקני בית"ר: עמית בן שושן, אלירן דנין, ומאור מליקסון. ברק יצחקי הפצוע, ואבירם ברוכיאן, ששוחרר אתמול לקשת בית"ר, לא שותפו.

הרכב הנבחרת:
יוסי שקל (יהב יולזרי 46), איציק עזוז, דקל קינן (מוחמד שחברי 46), תומר ברוקס, אלרין דנין (נאור פסר 65), קובי דג'אני, אמיר טגה (אוהד אלגרבלי 46), עידן סרור (עידן בלסטרה 70), מאור מליקסון, עמית בו שושן, שלומי ארביטמן (אלנתן סלמי 55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully