וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ב-NBA אין אהבה, הכל זה כסף"

15.2.2006 / 15:25

חצי עונה בפייסרס הספיקה לשאראס כדי להבין מה מניע את ה-NBA. יורוליג: שופטי הפיינל פור ייעזרו בהילוכים חוזרים, פופוביץ' נפצע

אחרי חצי עונה באינדיאנה פייסרס, שארונס יאסיקביצ'יוס מתחיל לקלוט איך מתנהלים העניינים בליגה הטובה בעולם. בריאיון לרויטרס אמר כוכבה של מכבי ת"א לשעבר כי "הדגש ששמה ליגת ה-NBA על כסף, משפיע לרעה על ההתלהבות שלי מהמשחק".

שאראס, שחיכה שנים רבות עד שהגשים את החלום שלו להצטרף לליגה הטובה בעולם, מספר על האכזבה שלו: "אין פה כדורסל טהור, כמו שיש באירופה או בקולג'ים, פה זה קודם כל ביזנס, וזה רע. זה מוריד מהאהבה למשחק. זו פעם ראשונה שאני נתקל בדבר כזה".

ובכל זאת, שאראס מודה שה-NBA זה "באמת משהו מיוחד". "יש פה את השחקנים הכי טובים בעולם", אומר הליטאי, "ואתה זוכה להתחרות נגד הכוכבים האלה בכל ערב. בנוסף, אתה מטייל ברחבי המדינה, וגם זה יכול להיות מרגש".

"אחרי שזכיתי שנתיים רצוף בגביע אירופה, ה-NBA זה האתגר היחידי שנותר לי", סיפר שאראס, שהממוצעים שלו בפייסרס עומדים עד עתה על 9.0 נקודות ו-3.2 אסיסטים. "מיום ליום אני מרגיש יותר בנוח עם מעמדי בקבוצה. אני חושב שהפער בין אירופה לארה"ב הוא כבר לא כל כך גדול כמו שהיה בעבר. אני מעריך שעוד שבע-שמונה שנים 50 אחוז משחקני ה-NBA יהיו אירופאים".

יורוליג: פופוביץ' נפצע, רכש חדש לבלאט

הרכז המצטיין של אפס פילזן, מרקו פופוביץ', ייעדר לפחות משני משחקים בטופ 16, לאחר שספג פציעה קשה בברכו במהלך משחק בליגה הטורקית.

בנטון טרוויזו האיטלקית, קבוצתו של דייויד בלאט, צירפה לסגל את הגארד מט סאנטנגלו (27, 1.86 מ'), האמריקאי ששיחק בליגה השנייה באיטליה. בעבר שיחק סנטנגלו בקאחה סן פרננדז.

בנוסף, לאחר הגרלת הטופ 16 הודיעה הנהלת היורוליג כי היא מאשרת שימוש בהילוכים חוזרים גם בזמן הפיינל פור. השימוש בטלוויזיה יותר רק במקרים מעוררי מחלוקת של עבירה או זריקה לסל, ורק כשלא נותר זמן על שעון המשחק (0.00).

הסוגיות שיוכלו להיבחן בהילוך חוזר הן אם הכדור יצא מהיד לפני ששעון המשחק נגמר, אם זריקה הייתה ל-2 או ל-3, אם הכדור יצא מחוץ לתחומי המגרש, אם שעון ה-24 לא תם, ואם בוצעה עבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully