וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביבו ניצח את ברקוביץ'

15.2.2006 / 17:10

מ.ס אשדוד גברה על מכבי ת"א 2:4 ועלתה לגמר גביע הטוטו. עוד משחק גדול לדוד רביבו, עוד רביעייה להגנה המצחיקה של קאנן

אולי טון קאנן רצה לזכות בתואר ראשון עם מכבי ת"א, אבל לפי ההרכב שהוא העלה לחצי גמר גביע הטוטו, נראה היה שהוא מזלזל מעט במפעל. מנגד, יוסי מזרחי ממשיך לעשות עבודה טובה ושקטה באשדוד, ובתקופה האחרונה גם נראות התוצאות בשטח. מ.ס אשדוד עולה לגמר גביע הטוטו אחרי ניצחון 2:4 גדול על מכבי ת"א, והיא מתקרבת לתואר ראשון בהיסטוריה של המועדון. אשדוד שוב הציגה את אחד הקשרים הטובים כיום בליגת העל - דוד רביבו.

האופי ההרפתקני של המאמן ההולנדי של מכבי ת"א הגיע לשיאו בחילופים שביצע המאמן כשהצהובים נשארו בעשרה שחקנים. קאנן הוציא בלם, הוסיף עוד חלוץ, והפקיר לגמרי את ההגנה של הצהובים.

המשחק נפתח בסערה. שתי הקבוצות הציגו משחק הגנה די רופף, שמתבטא בתוצאה ובארבעת השערים המהירים שנכבשו בשלושים הדקות הראשונות. שחקן הרכש של מכבי ת"א, גיורגי דמיטרדזה, גילה ניצוצות טובים של כדורגל נאה, כשחגג באגף הימני של אשדוד ואפילו בישל את השער הראשון. דוארטה כבש צמד והוכיח לקאנן כי לא נס ליחו, למרות העונה המאכזבת שלו.

למרות המחמאות, אשדוד הציגה מחצית ראשונה טובה יותר מזו של מכבי. הכחולים שלטו רוב הזמן בשדה, הגיעו להרבה הזדמנויות וחשפו לא פעם חורים בהגנת מכבי. קאקו סגר מחצית נהדרת לחובבי הכדורגל ההתקפי, כשכבש שער, הרבה בזכות חוסר העירנות של השוער גיא חיימוב.

המחצית השנייה נפתחה בקצב הרבה יותר איטי, והקבוצות ממעטות להגיע למצבים. מכבי ת"א ניסתה לתקוף כדי להשוות, אך משחק חלש של שחקני ההתקפה של הצהובים מנעו ממנה כיבוש. מהרגע שהורחק שוער מכבי ת"א חיימוב והקבוצה נשארה בעשרה שחקנים, אשדוד השתלטה על המשחק.

הרכב מכבי: חיימוב, יחיאל, גונזאלס (שטראובר, 70), שפונגין, אבו סיאם, תמיר כהן (ג'אן, 46), בג'ירי, לירן כהן (ברקוביץ', 69), מסיקה, דמיטרדזה, דוארטה.

הרכב אשדוד: אג'י, מוסא (אלקריף, 46), שריף, אלמושנינו, טובול, אוחיון (שריקי, 64), קאקו, זוהר, אביידה (פרץ, 84), רביבו, הולצמן (שי רביבו, 90).

יומן אירועים

דקה 2 - גול! דמיטרדזה מהתל באלמושנינו באגף, מגביה לדוארטה הלא מכוסה, שנוגח בקלות פנימה, 1:0 למכבי ת"א.

דקה 10 - גול! קרן לאשדוד. דוד רביבו מוצא בהגבהה מצוינת את הראש של משה אוחיון החופשי, שנוגח לרשת העליונה של חיימוב. 1:1

דקה 25 - גול! נגיעת יד ברחבה, השופט מורה על פנדל, אותו מנצל הולצמן כדי לכבוש. 1:2 לאשדוד.

דקה 26 - גול! לירן כהן מגביה, דוארטה, שוב לא מכוסה, נוגח מעל אג'י ומשווה. 2:2

דקה 45 - גול! הולצמן קיבל כדור בפינת הרחבה, מסר אחורה לקאקו, שבעט מ-20 מטר, הכדור חמק לחיימוב ונכנס. 2:3 לאשדוד, קאקו מודה לאלוהים על השער נגד האקסית הלא ממש אהובה.

דקה 70 - כרטיס אדום. טעות של חיימוב, שיוצא מהשער ולא משתלט על הכדור, והוא נאלץ להכשיל את הולצמן. השופט לא מהסס ומרחיק את השוער הצעיר של מכבי. מכבי נשארת בעשרה שחקנים, שטראובר נכנס במקומו של גונזאלס החלש.

דקה 80 - היציאה של גונזאלס הפקירה לגמרי את ההגנה של מכבי. דוד רביבו הוביל התקפה מתפרצת, השאיר במסירה פשוטה את עידן שריקי מול שטראובר. האשדודי עבר בקלות את השוער, וקבע 2:4 לאשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully