וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין מאיימת לפרוש מהליגה

ניר איסקוב

15.2.2006 / 20:33

המשטרה לא אישרה את קיום משחקה של בני סכנין נגד נצרת עילית בדוחא. יו"ר הדירקטוריון זועם והקבוצה שוקלת שלא להופיע למשחק

"נכון לעכשיו, אצטדיון דוחא לא מאושר לאכלס קהל מפאת כשלים בטיחותיים". כך הודיע הערב (רביעי) דובר מרחב הגליל של המשטרה, רפ"ק קובי דוד, בהתייחסו למשחק הביתי של בני סכנין מול נצרת-עילית, המתוכנן להיערך מחרתיים (שישי). "מבחינתנו, עד עתה היה למגרש בסכנין אישור להכניס קהל לכל משחק בנפרד. אנחנו עומדים בתוקף על כך שהכשלים הבטיחותיים באצטדיון, עליהם הצבענו מתחילת העונה ובדגש על החודש האחרון, יתוקנו ויסודרו".

במשטרת מרחב הגליל טוענים כי בני סכנין טיפלה בעצלתיים בליקויים בטיחותיים שנמצאו באצטדיון, דוגמת בניית גדרות, מובילים לקהל ומנעולי בהלה. למעשה, במשטרה "נכוו" מהמשחק המפורסם בדוחא מול בית"ר ירושלים בחודש שעבר, שלטענתם הראה כי קיימים כשלים בטיחותיים, והעלה את החשש שמא ייגרם אסון.

יו"ר דירקטוריון בני סכנין, אחמד עאמר, דחה את הטענות: "אנחנו מתכוונים לשחק בדוחא עם קהל. המשטרה רוצה לחפות על הפאשלה שלה מול בית"ר ירושלים, ומחפשת סיבות למה לא נארח בסכנין. דוחא זה אחד המגרשים הכי מפוארים שיש בארץ. אם היה לנו מגרש כמו ה'קופסא' בנתניה, בליגה ג' לא היו נותנים לנו לשחק. המשטרה בכוונה ביקשה מאתנו בקשות מיותרות ולא הגונות".

עאמר שב ואיים כי קבוצתו לא תופיע למשחק, אם לא תתאפשר כניסת צופים: "אנחנו לא נשחק, ונפיל את האחריות על המשטרה. מגיע לנו לשחק בבית בזכות, ואין למשטרה זכות לשלול את זה מאתנו. במצב כזה, לא נוכל לשלוט בקהל, שעלול להביע מחאה בדרכים לא נכונות. יכול להיות שגם נחליט לפרוש מהליגה. לשחקנים לא יהיה חשק לשחק במגרש אחר או ללא קהל, והם ילכו שבורים בגלל המשטרה. הרי הדרישות של המשטרה לא ייגמרו אף פעם, אפילו אם נשפץ את האצטדיון בזהב. אני מציע שהמשטרה תעשה חשבון נפש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully