וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארי יוז צפוי להחמיץ את העונה הרגילה, רדמנוביץ' בקליפרס

15.2.2006 / 11:00

הגארד של קליבלנד עבר עוד ניתוח. קרטר עשוי לפתוח באולסטאר, רשארד לואיס רוצה להישאר מעודכן ולאיזיאה נמאס מההערות של בראון

לארי יוז, הגארד של הקליבלנד קאבלירס, צפוי להחמיץ את העונה הרגילה. יוז, שחתם בקליבלנד כשחקן חופשי לפני פתיחת העונה והיה אמור לשמש כאחד מעמודי התווך בצוות התומך ללברון ג'יימס, עבר ניתוח שני בתוך שישה שבועות באצבעו השבורה. לפני פציעתו, שהוערכה כהיעדרות של שישה עד שמונה שבועות, הוא היה הקלע מספר 2 בקבוצה עד ל-5 בינואר, בו שבר את אצבעו במשחק מול מילווקי.

"אם הכל ילך חלק, הוא אולי יהיה כשיר לפלייאוף", אמר הג'נרל מנג'ר דני פרי. הקאבס מתקשים למצוא לו מחליף, מאחר שסשה פבלוביץ' ודיימון ג'ונס לא ממש מספקים את הסחורה.

רדמנוביץ' עבר לקליפרס בתמורה לווילקוקס


הפורוורד הסרבי ולדימיר רדמנוביץ' הועבר הלילה מסיאטל ללוס אנג'לס קליפרס בתמורה לפורוורד אחר, כריס ווילקוקס. רדמנוביץ' לא רצה להישאר בסיאטל, סירב בקיץ לחוזה של 42 מיליון לשש שנים, והעדיף לחתום לעונה אחת בלבד בעבור 3.2 מיליון. בתום העונה הוא יהיה שחקן חופשי. ה-GM של הקליפרס אלג'ין ביילור רצה להביא גיבוי לקורי מגטי הפצוע, ורדמנוביץ' יסייע לקבוצת השלשות הגרועה בליגה להוסיף קצת הפצצות מחוץ לקשת.

"אני שמח לעבור לקבוצת פלייאוף", אמר חתן השמחה. "יש להם את אלטון ברנד כנוכחות בצבע, אז אני אסייע להם לפתוח את ההגנות מרחוק. הכסף מבחינתי הוא לא פקטור, אני רוצה להיות במקום שבו אוכל להנות, וזה לא קרה בסיאטל העונה".

מי שהופתע לגלות על הטרייד בדיעבד הוא רשארד לואיס, כוכבה של הסוניקס. "אין לי מושג מה ההנהלה עושה", אמר. "חבל שלא הודיעו לנו מראש או לפחות התייעצו איתי ועם ריי אלן, כי אנחנו הקפטנים. נכון שאין לנו את המילה האחרונה, אבל עם כמות הכסף שמשלמים לנו הם צריכים לפחות לשמוע את דעתנו". לואיס טוען כי לאור העונה שעוברת סיאטל, אף אחד בקבוצה לא מוגן מפני טריידים, גם הוא ואלן.

כריס ווילקוקס יהיה עוד פאוור פורוורד בסגל מעובה הפאוורים של בוב היל, אולם לאור העובדה שדני פורטסון ורג'י אוונס עשויים להישלח בטרייד משלהם, ייתכן כי יקבל את הדקות המשמעותיות שלא קיבל בקליפרס, שם מאסה ההנהלה והשחקנים מהאדישות שלו.

וינס קרטר בחמישיית המזרח?

פליפ סונדרס, מאמן הדטרויט פיסטונס ונבחרת המזרח, אומר כי בכוונתו להעלות את וינס קרטר בחמישייה במקום ג'רמיין אוניל הפצוע. "אני חושב שמגיע לו. הוא נותן עונה מצוינת", אמר סונדרס לפני משחק הפיסטונס מול ניו ג'רזי של קרטר. הפורוורד שמע והיה נפעם: "באמת? זה מה שהוא אמר? אני חייב ללכת לצד השני ולהגיד לו תודה".

אחת הסיבות של סונדרס לאפשר לקרטר לפתוח היא האפשרות להעלות מהספסל את כל רביעיית הפיסטונים בבת אחת מהספסל.

די כבר, לארי, די!

לאיזיאה תומאס נמאס מההערות של לארי בראון על שחקניו. המנכ"ל החד והשנון של הניו יורק ניקס , זה בעל ההחלטות הנבונות ביותר על הפלנטה, הביע בפני הסובבים אותו את מורת רוחו על התלונות של בראון, ש"לעולם אינו מרוצה ותמיד מבקר את השחקנים". תומאס מתוסכל במיוחד מהעובדה שכלפי חוץ השניים תמיד צריכים להראות שהכל בסדר, בעוד אין תקשורת בין המאמן לשחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully