וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננאד מרקוביץ' בדרך לאימון בוסניה

שגיא ניר

15.2.2006 / 10:12

הגארד ששיחק בהפועל ת"א ואילת, עשוי לפרוש ממשחק ולהתמנות למאמן הנבחרת, שתתמודד מול ישראל במוקדמות אליפות אירופה

ננאד מרקוביץ', הגארד הבוסני הותיק ששיחק באמצע שנות ה-90 בישראל, עשוי להתמנות בקרוב לתפקיד מאמן נבחרת בוסניה, יריבתה של ישראל במוקדמות אליפות אירופה 2007.

מרקוביץ' (195, 37), שכבר הודיע כי יפרוש ממשחק בתום העונה, חזר בתחילת העונה שעברה לקבוצת בוסנה סראייבו בה התחיל את הקריירה שלו, שם הוא נחשב לאליל של ממש. הוא נחשב למקורבו של נשיא איגוד הכדורסל הבוסני המשמש גם כאחד הספונסרים של קבוצתו, מה שמגדיל את הסיכוי למינויו של מרקוביץ' במקומו של מנסור באירמוביץ'. המועמדים הטבעיים לתפקיד בנבחרת אינם פנויים כרגע: בוסה טאנייביץ' מאמן את נבחרת טורקיה, ואמיר מטאפצ'יץ' לא רצה להמתין זמן רב מדי ומונה לאימון נבחרת גרמניה עד גיל 20, ומאמן גם בליגה הגרמנית.

מרקוביץ' שיחק בהפועל תל אביב בעונת 1993/4 ועונת 1995/6, ואף פתח את עונת 1996/7 בהפועל אילת לפני שעבר לשנתיים וחצי בלימוז' הצרפתית. הוא שיחק גם בולנסיה, אסטודיאנטס מדריד, פניוניוס ואולימפיאקוס, לפני שחזר בתחילת העונה שעברה לקבוצת האם שלו בסראייבו.

הנבחרת הבוסנית לא צפויה לטלטלה גדולה מדי לקראת טורניר המוקדמות, פרט לדאמיר מרסיץ' מפנרבחצ'ה שעשוי להודיע על פרישה מהנבחרת. האריס מוז'נייוביץ', הפורוורד הנהדר של ריטאס וילנה, עשוי לחזור לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully