וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסר גרוש ללירה

14.2.2006 / 23:52

ריאל מדריד הייתה צריכה עוד שער אחד כדי למחוק את ההשפלה מול סראגוסה ולעלות לגמר גביע המלך. זה נגמר בניצחון 0:4 והדחה

במערכות העיתונים במדריד כבר החלו לחשוב על כותרות, בתחנות הטלוויזיה החלו לכתוב את התסריטים לאחת הדרמות הגדולות שקרו השנה בספורט, בריאל מדריד הכינו את השמפניות, אבל השער החמישי פשוט לא בא. אחרי התבוסה הכואבת 6:1 לסראגוסה במשחק הראשון בגביע המלך, בריאל מדריד האמינו שהם יכולים לפצות עם ניצחון 0:5. זה נגמר רק 0:4.

יש סיבה טובה מאוד להיסטריה שליוותה את כל מה שראה את המשחק הזה בערב, כי הגלאקטיקוס, פתחו את המשחק בטירוף והובילו 0:3 כבר אחרי 10 דקות. זה התחיל כבר בדקה הראשונה, עם בעיטה של סיסיניו מחוץ לרחבה ושער. זה המשיך בדקה הרביעית עם חגיגה ברזילאית של רוביניו ששלח עקב ורונאלדו שסיים. זה נהיה היסטרי בדקה התשיעית, כשהפעם היה תורו של רונאלדו לכבוש וריאל כבר הובילה 0:3.

רק אחרי 10 דקות סראגוסה נזכרה במהות הבונקר. זה עזר לה במשך 50 דקות, אבל אז הגיע רוברטו קרלוס, שכבש את הרביעי במבצע אישי. האוהדים בברנבאו היו באטרף, כולם חיכו לשער החמישי כאילו זה עניין של מה בכך ובאותה מידה קיבלו אכזבה גדולה עם שריקת הסיום של המשחק. סראגוסה הובסה 4:0, אבל הרשתה לעצמה לחגוג הישג אדיר. ריאל, אולי בפעם היחידה בתולדות המועדון, ירדה לחדר ההלבשה מושפלת אחרי שכבשה ארבעה שערים.

סראגוסה תתמודד במשחק הגמר מול המנצחת במפגש בין לה קורוניה לאספניול, שניצחה במשחק הראשון 1:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully