וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד בהרכב חסר לקראת גביע הטוטו

ניר איסקוב

14.2.2006 / 22:30

חאבי גונזאלס, יוסי אופיר ואמיר אלקריף יחמיצו את חצי הגמר, גם מאור פרץ בספק. אלמושנינו: "חשוב להשיג כמה 'גרושים'"

מ.ס. אשדוד תיאלץ להסתדר במשחק חצי גמר גביע הטוטו מחר מול מכבי ת"א (רביעי, 16:00, אצטדיון ר"ג), לפחות ללא שלושה שחקני הרכב ראשון. מדובר על חאבי גונזאלס (חולה) יוסי אופיר ואמיר אלקריף (פצועים), כשאליהם עלול להצטרף מאור פרץ, שערך היום (שלישי) אימון מלא, אך סבל במהלכו מכאבים ברגלו.

אושרי אלפסי או מאור זוהר אמורים למלא את מקומו של אופיר בקישור האחורי, ומשה אוחיון צפוי לעלות במקום גונזאלס. קובי מוסא יחליף את אלקריף כמגן ימני, ואם פרץ לא יוכל לשחק, יחזור אדיר טובול לתפקיד המקורי שלו כמגן שמאלי, ויאפשר לבלם הניגרי אוצ'ה שריף לפתוח בהרכב.

בלם נוסף שייכלל ב-11 הראשונים של יוסי מזרחי, אייל אלמושנינו, התייחס להתמודדות הצפויה מחר: "נכון שיהיו לנו נעדרים, אבל יש לנו סגל מספיק טוב וגדול, כך ששחקנים אחרים יכולים למלא את החסר. היה חשוב לנו להשיג כמה 'גרושים' ולעלות לחצי-הגמר, ועכשיו נעשה את המקסימום כדי להעפיל לגמר. אמנם המשחק שחשוב לנו יותר הוא עם הפועל כפ"ס בשבת, אבל לא נקל ראש במעמד, זו הצגה כפולה באצטדיון ר"ג, עם תוספת של 200 או 250 אלף שקל למועדון".

הרכב משוער: סמי אג'יי, קובי מוסא, אוצ'ה שריף (מאור פרץ), אייל אלמושנינו, אדיר טובול, אושרי אלפסי (מאור זוהר), בלסינג קאקו, משה אוחיון, עמנואל אמביידה, דוד רביבו, שי הולצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully