וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפ"ס זכתה בגביע המדינה בכדורעף

14.2.2006 / 22:14

6 שנים אחרי הפעם הקודמת, כפ"ס ניצחה את הדאבליסטית עירוני קרית אתא 2:3. קבוצת הנשים של קרית אתא זכתה בגביע

6 שנים אחרי שהניף את גביע המדינה כשחקן, מאמנה של הפועל כפ"ס, שגיא ברעם, הניף הערב את גביע המדינה בכדורעף כמאמן. אולם מטרווסט ברעננה אירח הערב את אחד הגמרים המרתקים ביותר בשנים האחרונות, בסיומו ניצחה הפועל כפ"ס את הדאבליסטית עירוני קרית אתא 2:3 וזכתה בגביע שלישי בתולדותיה.

בשתי המערכות הראשונות זה נראה כמו גמר חד צדדי. הפועל כפ"ס הובילה 0:2 וכבר הריחה את הגביע שחיכה לה מאז שנת 2000. קרית אתא לא ויתרה ושינתה טקטיקה, מה שהוביל לשתי מערכות נהדרות, בעיקר בזכותם של אלי אפרתי ואלחנדו סעדיה, שהישוו ל-2:2 במערכות.

במערכה החמישית והמכרעת, כפ"ס כבר הובילה 6:9 אבל קרית אתא הצליחה להשוות ל-13:13 אחרי שסעדיה חסם את האס. במהלך הבא, האס פיצה על כך והעלה בהנחתה ל-13:14. כפ"ס הצליחה לשמור על ההגשה שלה בנקודה הבאה והחשובה ביותר במשחק והשלימה ניצחון 13:15 ו-2:3.

מאמן הפועל כפ"ס שגיא ברעם אמר בסיום לספורט 5: "מי שמכוון לירח גם אם יחטיא סופו שיפול בין הכוכבים. אנחנו מכוונים לירח, יש לנו קבוצה נהדרת עם עתיד גדול. זה פעם ראשונה שאני מנצח את אבישי קרפובסקי בגמר ואני רוצה להודות לקרית אתא על הפייט. אנחנו קבוצה במומנטום אדיר ובכושר מצויין. החכמה היא להגיע לגמר הפלייאוף".

עדי גורן, המוסר הצעיר של הפועל כפ"ס: "הם עשו לנו חיים קשים, אבל ידענו לצאת מזה בסוף. אני פשוט לא מאמין, זה כמו חלום. עכשיו אנחנו צריכים להמשיך ולהגיע כמה שיותר רחוק".

מאמן עירוני קרית אתא אבישי קרפובסקי: "לא שיחקנו טוב והיו כמה שחקנים שלא הגיעו לרמה שלהם. כפ"ס ניצלו את זה עשיתי חילוף אחרי שתי מערכות אבל במערכה החמישית כל אחד יכול לנצח. היו לנו בעיות בקבלה ובמסירה אבל זה המשחק. קדימה לאליפות".

בקרית אתא יכלו להתנחם לפחות בקבוצת הנשים של המועדון, שזכתה בגביע המדינה במשחק המוקדם אחרי ניצחון 0:3 על מכבי חדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully