וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד בן טובים מונה למאמן הנוער של בני יהודה

14.2.2006 / 21:51

שחקן העבר ואחד מסמלי המועדון חוזר לשכונת התקווה, בתיווכו של המנכ"ל משה דמאיו. משטרת ירושלים תפריד בין מחנות האוהדים בטדי

אהוד בן טובים, שחקן העבר של בני יהודה ומי שנחשב לסמל שלה במשך שנים, מונה היום (שלישי) למאמן קבוצת הנוער של המועדון, במקום רוני לוי, שהתפטר עקב סיבות אישיות.

בכך חוזר בן טובים למועדון בו שיחק כשני עשורים ואותו עזב כשחקן בעונת 1988/9, הפעם מעבר לקווים. בן טובים נמצא בחודשים האחרונים בקשר טוב עם המנכ"ל משה דמאיו, שביקש להחזירו לתפקיד במועדון, לאחר תקופה ממושכת ששחקן העבר היה בנתק עם העמותה הקודמת, בראשות גד סולמי.

הנהלת בני יהודה תעמיד לאוהדים שני אוטובוסים, לקראת משחק החוץ של הקבוצה מול בית"ר ירושלים ביום ראשון. ההסעות תצאנה מהמגרש בשכונת התקווה בשעה 18:30, בעלות של 25 שקל הלוך/חזור. לנוכח האווירה הטעונה בין מחנות האוהדים של שתי הקבוצות, האוטובוסים של אוהדי בני יהודה יזכו לליווי צמוד של משטרת ירושלים.

כמו-כן, לרשות אוהדי בני יהודה, המגיעים באוטובוסים וברכבים פרטיים, תעמוד חניה נפרדת, ליד שער השחקנים. האוהדים גם יטופלו בקופת כרטיסים נפרדת, ליד שער השחקנים. בכך מקווה משטרת ירושלים להגיע הפרדה מוחלטת בין שתי מחנות האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully