וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה בהרכב של חיפה

ניר איסקוב

15.2.2006 / 7:59

רוני לוי מתכנן שינויים לקראת חצי גמר גביע הטוטו מול הפועל ת"א (18:15, ערוץ 1), ונזף בארבייטמן. החלוץ ימשיך בעונה הבאה

שלומי ארבייטמן ישחק במכבי חיפה גם בעונה הבאה. מתברר כי בתחילת העונה הפקידה חיפה ברשות לבקרת תקציבים חוזה לשנתיים של ארבייטמן במועדון, כלומר, כזה שתקף גם לעונה הקרובה. פרקליטה של מכבי חיפה, עו"ד אודי שוחטוביץ', אישר את הדברים.

לחיפה יש הסכם עם בית"ר טוברוק, שלפיו האלופה משלמת למועדון הנתנייתי מדי שנה סכום של 150 אלף דולר, ובתמורה היא זוכה לזכות ראשונים על כל שחקן של טוברוק, ומקבלת אותו ללא תמורה. נראה כי הבעלים של טוברוק, אריק איזיקוביץ' מבקש להפריד בין ההסכם עם חיפה לבין המקרה הספציפי של ארבייטמן, שעדיין מחזיק בחוזה חייל, על-מנת לשדרג את תנאיו של החלוץ הצעיר בתום שחרורו בעוד כשנה, ולזכות בסכום כספי גבוה יותר תמורת שחרורו.

אפרופו ארבייטמן, אתמול הקרין רוני לוי בפני חניכיו קלטת וידיאו, ובה חלקים ממשחק ההפסד מול מכבי ת"א. כשהגיע אירוע הרחקתו של ארבייטמן, פנה אליו לוי ואמר לו: "צריכים להיות חכמים, ולא רק צודקים. אתה לא צריך לעזור לשופטים להיות רעים אליך". המאמן אינו מתכוון לנקוט בצעדים משמעתיים נגד השחקן, שיחמיץ את משחק חצי גמר גביע הטוטו נגד הפועל ת"א (רביעי, 18:15, אצטדיון ר"ג), בעקבות הכרטיס האדום שספג.

שי בירוק החולה ייעדר, בעוד עידן טל החלים ממחלה וישחק. שיתופו של מיכאל זנדברג, שחש רגישות בשריר האחורי, מוטל בספק.
רוני לוי מתכוון לשלב בהרכב שחקני ספסל, דוגמת תום אלמדון, ליאור רפאלוב וחיים מגרלשוילי. "בכל משחקי גביע הטוטו עשיתי רוטציה בין השחקנים, והמחליפים הם אלו שהביאו אותנו למעמד הזה", הסביר המאמן.

הרכב משוער: תום אלמדון, קלמי סבן, אלון חרזי (רפאל אולארה), אריק בנאדו, חיים מגרלשוילי, חאבייר דירסאו, פרננדו לורפיסה (עידן טל), ליאור רפאלוב, גוסטבו בוקולי, עדן בן בסט (מיכאל זנדברג), רוברטו קולאוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully