וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ותודה לרופאים שהצילו את סוון פישר

14.2.2006 / 19:15

האלוף האולימפי הטרי בביאתלון ספרינט, כמעט ואיבד את האגודל שלו לפני חצי שנה בתאונת אימונים. זה לא הפריע לו לירות לזהב

רק לפני שישה חודשים, האלוף האולימפי הטרי בביאתלון (ספרינט) סוון פישר, היה עסוק יותר במאבק להציל את האגודל שלו, מאשר במאבק על המדליה האולימפית.

הגרמני בן ה-34, שזכה בעבר בחמש מדליות זהב באליפויות העולם, פתח את העונה רע מאוד. זה קרה באימוני הקיץ, כשפישר התאמן על מגלשי סקי מחוברים לגלגלים ואיבד את החלק העליון של האגודל שלו כתוצאה מהתרסקות.

"הרופאים אמרו לי שיש סכנה שאני אסבול ממוגבלות בכף היד", סיפר היום (שלישי) פישר המאושר. "אני רוצה להודות קודם כל להם, על כך שהם הצליחו להציל את האגודל שלי ואיפשרו לי להגיע לכאן".

כבר לפני התאונה, כפות ידיו של סוון פישר משכו תשומת לב בעולם הביאתלון. הוא הספורטאי היחיד שעושה את הספורט המטורף הזה ללא כפפות. גם כשיורד גשם ואפילו בשלג, פישר דורך את נשקו בידיים חשופות ובכלל לא חושש מכוויות קור. ואיך כל זה קשור לעניין האגדול? מעבר לכך שפישר חייב אותה כדי להחליק כמו שצריך, האגודל היא למעשה האצבע התומכת, בזמן שהגרמני דורך את הרובה ויורה למטרה. ושוב, תודה לרפואה המתקדמת שהפכה אותו לאלוף אולימפי.

למרות גילו המתקדם, פישר סיפר היום כי הוא ממש לא חושב על פרישה: "הכי חשוב זה שתהיה הרמוניה בין הגוף למוח. נכון לעכשיו, אני מרגיש פשוט מצויין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully