וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימים רעים עוברים על קניון מרטין

14.2.2006 / 15:09

ספג 15 אלף דולר קנס מה-NBA, בעוד השמועות ששולחות אותו לניקס הולכות ומתרבות. דארקו מיליצ'יץ' עשוי לנחות באורלנדו

גזרת השמועות הולכת ומתחממת ככל שה-23 בפברואר, הטרייד דד ליין, מתקרב. קניון מרטין הוא אחד השמות הפופולריים בשוק העסקאות, מכיוון שדנבר מנסה להיפטר מחוזהו הבומבסטי (65 מיליון לארבע שנים נוספות) וברכיו הפגומות. שני הפרטים הללו הם מתכון מדויק לשחקן תקוע, אולם למזלו של הג'נרל מנג'ר של הנאגטס קיקי ונדווי, יש איזיאה תומאס בעולם.

זיק מוכן לאסוף את מרטין לשורותיו, אבל לא אם לשם כך ייאלץ לוותר על הרוקי המוכשר צ'אנינג פריי. נראה שניו יורק הציעה את חוזהו הנגמר של פני הארדווי פלוס עוד שחקן, ייתכן דייויד לי, אך פריי לא נמצא על השולחן.

דנבר עובדת על מספר טריידים, כולל אחד שיביא למייל היי סיטי את סטיב פרנסיס מאורלנדו. ארל ווטסון ו-וושון לנארד ינחתו גם הם בתפוח הגדול, ג'מאל קרודפוד וטרבור אריזה יגיעו לאורלנדו יחד עם ננה מהנאגטס (שחקן חופשי מוגבל בקיץ), ופרנסיס, כאמור, יצטרף לכרמלו אנתוני בדנבר, וייתן למאמן ג'ורג' קארל שני סקוררים גדולים שאוהבים את הכדור.

עסקה נוספת שמתקדמת, אבל תלויה בהעברתו של סטיבי פרנצ'ייז, עשויה להנחית את דרקו מיליצ'יץ' וקרלוס ארויו בתמורה לקלווין קייטו ובחירת דראפט סיבוב ראשון שילכו לדטרויט. המג'יק מקווים שעם דארקו הם יוכלו לבנות מחדש את הקבוצה, אבל טוענים כי "מירב הסיכויים" שפרנסיס יישאר עד הקיץ לפחות.

מרטין ייתן ללארי בראון פאוור פורוורד קשוח שמוריד ריבאונדים ומשחק הגנה קשוחה לצידו של אדי קרי הרכרוכי, בזמן שארל ווטסון יאפשר לסטפון מארבורי לזוז לעמדת השוטינג גארד. התקשורת בתפוח הגדול מספרת על הלחץ הגדול שבראון מפעיל על איזיאה, וההערכות בעיר מספרות על עסקאות נוספות של הניקס עד ה-23 בפברואר. שמם של רג'י אוונס ודני פורטסון מסיאטל עלה, אבל הסוניקס לא מסתפקים בלי, ולא מעוניינים במאליק רוז או קרופורד, אלא בפריי. גם דרו גודן הוא אפשרות.


חדשות נוספות:

* קניון מרטין נקנס ב-15 אלף דולר בעקבות עימות מילולי עם אוהד דנבר במהלך משחק מול שיקגו. הפורוורד ביקש מאחד מחבריו לטפל באוהד הסורר, וגם אחר כך קילל עיתונאי מקומי.

* אמארה סטודמאייר כבר יכול לרוץ במהירות ואף להטביע, וצפוי להצטרף לאימונים מלאים בעוד שבועיים. יש לו בעיות כושר, אבל ההערכות הן כי ישוב לפרקט בעוד חודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully