וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה לא לבד, גאידמק רוצה להיפטר מרדנאפ

14.2.2006 / 14:28

הבן סשה, שקנה 50 אחוז ממניותיה של פומפי, לא מרוצה מהמאמן ומנסה לגרום לפיטוריו. ארסנל מגיעה היום לאנפילד (22:00, הליגה האנגלית)

ארסנל מתכוננת למפגש באנפילד מול ליברפול כמשחק קריטי להמשך הדרך, שכן בשבוע הבא יעלו התותחנים לסנטיאגו ברנבאו במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. וכזכור, חניכיו של ארסן ונגר לא ממש מצטיינים מחוץ להייבורי.

"שני המשחקים הבאים חשובים לנו מאוד", אמר ג'ילברטו סילבה. "אין ספק שאנחנו לא במיטבנו העונה, אבל יש ביכולתנו להפוך את כל הסיפור. מכאן הדרך היא רק למעלה, אבל אם לא ננצח את ליברפול וניתן משחק גדול, זה רק יקשה עלינו בהמשך. אם לא נשחק בחוכמה מול ריאל הם יפרקו אותנו ב-10 דקות. המשחק היום יכול לתת לנו בוסט".

"אם נתכונן כראוי אנחנו מסוגלים לעשות דברים מיוחדים, למרות היכולת החלשה בליגה. בדיוק כמושעשתה ליברפול בעונה שעברה".

רדנאפ בדרך החוצה

מעמדו של מאמן פורטסמות' הארי רדנאפ מתערער לאחר תקופה רעה מאוד של הקבוצה. הבעלים סאשה גאידמק לא רוצה את רדנאפ במועדון בעקבות העובדה שעוד לא זכה לראות ניצחון של הצעצוע החדש שלו מאז קנה חצי מהמניות.

כזכור, רדנאפ חזר לפראטון פארק בדצמבר בניסיון להציל את הקבוצה מירידה, אבל למרות השקעה של 12 מיליון ליש"ט והחתמה של 9 שחקנים בחלון ההעברות בינואר. אחרי ההפסד האחרון מול מנצ'סטר יונייטד גאידמק נועד בדחיפות עם היו"ר מילאן מאנדריץ'. לאחר שאספו רק נקודה אחת מחמשת המשחקים האחרונים, פומפי נמצאת 8 נקודות מחוף מבטחים.


חדשות נוספות:

* ניקי באט עזב את אפטון פארק לפני ההפסד של בירמינגהאם לווסטהאם אתמול (שני) בעקבות מריבה עם המאמן סטיב ברוס. השחקן זעם על כך שברוס הרכיב את בנו אלכס במקומו בקישור. נראה כי השהות שלו במועדון מתקרבת לסיומה.

* אברטון קרובה להחתים את שוער ארסנל מארט פום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully