וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאסראדין: "לחמן בסך הכל ליטף לי את הראש"

ניר איסקוב

14.2.2006 / 15:31

מגן עירוני קרית שמונה מכחיש את הפרסום ב"ידיעות אחרונות", לפיו המאמן בעט בבטנו. "אנחנו ביחסים טובים, ושחקנים מקנאים"

"ידיעות אחרונות" מפרסם הבוקר (שלישי) כי מאמן הקבוצה בעט בבטנו של השחקן נביל נאסראדין, במהלך אימון מתיחות של הקבוצה. לחמן ניגש לנאסראדין בנוכחות חמישה שחקנים אחרים, ובעט, לטענתם, בבטנו. לחמן טוען כי בסך הכל עבד כבן זוגו של נאסראדין באימון כוח, וייתכן שהפעיל לחץ רב מדי.

השחקנים שוללים את גרסתו של המאמן וטוענים בפירוש כי הוא בעט בנאסראדין בכוונה תחילה. נאסראדין מצוטט כאומר: "הפכנו לשק החבטות של לחמן. אני לא מוכן שיבעטו בי".

באימון הערב אתמול (שני) בכפר בלום נרשמה תקרית נוספת. לחמן הגיע כעוס וצעק לקשר, בני בן זקן: "או שאני אפוצץ לך את הפרצוף או שאתעלם ממך. תיזהר ממני". השחקן לא הגיב.

לחמן אמר: "אני לא מבין על איזו בעיטה נביל מדבר. באימון הכוח לא היה לו בן זוג ועבדתי איתו. לא הייתה שום בעיטה מכוונת, הכל נעשה כדי להמריץ את השחקנים".

בקשר להתבטאות לבן זקן אמר: "זו הדרך שלי להמריץ אותם, ככה אני מדבר באימונים". אגב, הקשר עומר סאני, שהיכה את גיא צרפתי לפני כעשרה ימים, שוחרר מהקבוצה, כשהיו"ר איזי שרצקי מצהיר: "מי שמכה לא יכול להישאר איתנו".

הבוקר הגיב לחמן לגלי צה"ל: "החיים והמוות ביד הלשון. לצערי אני צריך להיות בצד המתגונן והמסביר. אם מישהו מהעיתונאים רוצה ליצור תמונה, הוא מייצר אותה בלי בעיות. השחקנים לא חשבו ששיחות חולין עם עיתונאים יהפכו את העניין לסיפור. כל שחקן שעבר דרכי כתוצאה מהאימונים האלה הרוויח קריירה גדולה. אני בטוח שלא הייתה כוונת זדון לשחקנים. אני אמשיך להיות נאמן לדרכי. התשובה הכי טובה תהיה בנכונות שלהם לשחק בשבתות".

נאסראדין עצמו הכחיש בתוקף את הפרסום, והודיע כי בכוונתו לתבוע דיבה את "ידיעות אחרונות": "הכל שקר. לחמן בסה"כ ליטף אותי בראש, בגלל שהוא אוהב אותי. יש בקבוצה שחקנים שמקנאים בי, כי אני ולחמן ביחסים טובים, והם הוציאו דברים לא נכונים. אחרי אותו אימון, ישבנו השחקנים ולחמן במסעדה וצחקנו. לחמן מקדם אותי מקצועית בצורה שחבל על הזמן, ושחקנים חוששים למעמדם".

הבלם ברכאת ווהאב אישר את גרסת חברו לאירוע: "עשינו מתיחות בסוף האימון, ואייל נגע לו בראש וצחק איתו, כי הם ביחסים טובים. לא היה כלום מעבר לזה. אחר כך, אכלנו במסעדה ואפילו צחקנו על זה. יש חלק מהשחקנים שרוצים לקלקל, ולכן הם הוציאו את זה לא נכון. אייל לא מאמן אלים. הדרך שלו היא לא לשבור רגל, אלא הוא דוגל במשחק חזק אגרסיבי אך ורק כדי להגיע לכדור. הוא אומר לנו שזו פרנסה של שחקנים, ואסור לפגוע בהם פיזית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully