וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם גילי לנדאו מועמד לנהל את מחלקת הנוער של בית"ר

14.2.2006 / 15:47

זאת אם יוסי מזרחי, שהוא האופציה המועדפת, יחליט להישאר במ.ס אשדוד. במידה ויבחר לעזוב את הדרום, אלון חזן יחליפו כמאמן

גילי לנדאו, מאמן מכבי נתניה והפועל ת"א לשעבר, נמצא במו"מ מתקדם עם ולדימיר שקלאר, יו"ר בית"ר ירושלים. על הפרק: תפקיד מנהל מחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, כך מדווח אתר בית"ר נט.

האתר מספר כי במועדון קיימת חוסר שביעות רצון מחנן אזולאי, האחראי כיום על מחלוקת הנוער, ובבירה מחפשים לו מחליף. המועמד הבכיר לרשת את אזולאי הוא יוסי מזרחי, ולנדאו הוא האופציה השנייה, לאחר שנפגש עם שקלאר והביע את הסכמתו העקרונית. בפני מזרחי הונחה השבוע הצעה להמשיך ולאמן את מ.ס. אשדוד עם שכר משודרג, ושוער בית"ר לשעבר עדיין לא החליט לאן מועדות פניו.

לאחר יומיים חופש, חזרה היום (שלישי) בית"ר ירושלים לאימונים מלאים. דוד אגאנסו ופבריס פרננדז טסו לחופשת מולדת ויחזרו רק הלילה. גם המנג'ר לואיס פרננדז נעדר בגלל חופשה משפחתית באילת. מי שהעביר בינתיים את האימון הוא גיא עזורי. הצרפתי ז'רום לרואה חזר לאימונים וצפוי לפתוח במשחק נגד בני יהודה. גם עמרי אפק חזר לכשירות מלאה. אוהדי הקבוצה הגיעו לסיכום עם המשטרה לפיו יוכלו להכניס יותר אביזרי עידוד למשחקי הקבוצה באצטדיון טדי.

עוד על ההצעה למזרחי (עודד זרגרי, הארץ)

כאמור, בית"ר ירושלים פנתה אתמול (שני) באופן רשמי למאמן מ.ס. אשדוד, יוסי מזרחי, והציעה לו לשמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער. היו"ר ולדימיר שקלאר ונציגיו ביקשו להיפגש עם מזרחי, שעדכן במהלך את ראשי מ.ס. אשדוד.

ההערכה היא שאם מזרחי יקבל הצעה כספית מפתה, הוא יילך על זה. גורם בכיר בבית"ר אמר: "אני בטוח שמזרחי ייקח עליו את התפקיד. אנחנו נציע לו הצעה מספיק טובה כדי שהוא יבין שמקומו איתנו".

מנג'ר בית"ר ירושלים, לואיס פרננדז, יגיש בקרוב לשקלאר את רשימת השחקנים בהם הוא מעוניין לעונה הבאה. כבר לפני חודש הגיש פרננדז רשימה כזו, אך עתה הוא יעדכן אותה.

מלבד איציק קורנפיין, שלמעשה כבר סיכם את תנאיו, וארבעת הצעירים, מאור מליקסון ברק יצחקי, אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן, מעוניין פרננדז בוודאות בתומר בן יוסף, דוד אמסלם, יואב זיו וליאור אסולין. לפחות לגבי שלושה שחקנים - עידן מליחי, איגור מיטרסקי ועמרי אפק - אין עדיין החלטה. מי שכנראה ישוחרר יהיה מזואה אנסומבו, שיוחלף בזר ברמה גבוהה.

בפגישה שנערכה אתמול בעיריית ירושלים, הוחלט כי בעוד חודש יחלו העבודות של הקמת מועדון לאוהדי בית"ר ירושלים, לאחר שהושגו כל האישורים. המועדון ימוקם מאחורי היציע המזרחי באיצטדיון טדי.

שקלאר יטוס היום לרוסיה, שם הוא אמור להיפגש עם הבעלים ארקדי גיידמק ולהגיש לו דו"ח מפורט על הנעשה בקבוצה.

חזן עשוי להחליף את מזרחי (אביטל אקו, ספורט 5)

אלון חזן יטוס בימים הקרובים לארגנטינה להשתלמות מקצועית אצל מועדוני הפאר ריבר פלייט ו-ולז סארספילד, ועל מנת לעקוב אחרי שחקנים עבור אשדוד. במידה והמאמן יוסי מזרחי יחליט לעזוב חזרה לקבוצה בה שיחק שנים רבות כשוער, אמור חזן להיות המועמד המוביל לאימון אשדוד בעונה הבאה.

הקבוצה ערכה היום בצהריים (שלישי) אימון מסכם לקראת משחק חצי גמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב מחר באצטדיון רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully