וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשר אלון צפוי להכריז על התפטרותו מנתניה

ניר איסקוב

12.2.2006 / 22:44

נשיא מכבי נתניה יכנס מסיבת עיתונאים, כאשר דניאל יאמר צפוי לקחת פיקוד על הקבוצה אחרי שהסכים להעלות את סכום הרכישה

נשיא מכבי נתניה, אשר אלון, יכנס מחר (שני) ב-13:00 מסיבת עיתונאים באצטדיון ה"קופסא", אשר במהלכה יכריז ככל הנראה על התפטרותו המיידית מהמועדון, כמו גם על עזיבתם של יתר הבעלים, מאיר אוזן, דב לנד ועופר רזמוביץ'.

כתוצאה מהצעד, אמורה הנהלה חדשה בראשות המיליונר היהודי-גרמני, דניאל יאמר, לקחת את הפיקוד על הקבוצה. יאמר הסכים להעלות את סכום רכישת המועדון מ-1.5 מיליון דולר ל-2 מיליון דולר.

הערב (ראשון) נערכה פגישה בין בעלי המועדון לבין ראש-העירייה, מרים פיירברג-איכר, בה הובהר לאלון שסירוב מצדו לעזוב את הקבוצה, יטרפד את בניית האצטדיון החדש בעיר, ומכבי נתניה תמשיך לארח ב"קופסא". איציק גניש מ"הארץ" מוסיף כי אלון קיבל אולטימטום מראש העיר לפיו עליו להסכים למכור את הקבוצה לדניאל יאמר בתנאים חדשים אותם הוא מציע. פרייברג הבהירה עי אם יסרב, הקבוצה לא תזכה לתמיכה מהעירייה ויופעלו נגדה סנקציות.

לא ברור כיצד אמור להיפתר המכשול בדמות חובות העבר של המועדון, הנאמדים ב-25.5 מיליון שקל, אך נראה כי ראש-העירייה תטיל את כובד משקלה בנושא, כאשר הסכום אמור להיות מסובסד באמצעות התקציב העירוני, מכירת מתחם "הקופסא" ויאמר עצמו.
אלון עצמו הביע פסימיות בפני מקורביו לגבי הצלחת המהלך, אך הוא אינו מעוניין להצטייר כ"איש הרע" שגורם לאי-מימוש העסקה.
נשיאות בית-הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל סירבה לאשר את צירופו של המגן הגנאי חביב מוחמד, ולא קיבלה את הסבריה של נתניה באשר להגעתו המאוחרת לארץ, לאחר תום מועד ההעברות.
לעומת זאת, הנשיאות אישרה את רישומו של ליאונרד קופרניק בתור ישראלי, אחרי שהקשר היהודי-אמריקאי קיבל אזרחות ישראלית כבר לפני שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully