וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה פתחה את הליגה

12.2.2006 / 19:53

ניצחה את ברצלונה 0:1 לאחר טעות גדולה של ואלדז, וצימקה את הפער ממנה לשש נקודות. סנטאנדר ואוואט ניצחו את אספניול 0:2

ולנסיה, הקבוצה החמה של החודש האחרון בספרד, נתנה הערב (ראשון) את הפינאלה למחזור ה-23, אחרי שניצחה את ברצלונה 0:1 וצימקה ממנה את הפער לשש נקודות בלבד ופתחה מחדש את העניין בצמרת. ריאל מדריד, שניצחה אתמול 0:2 בבילבאו, מאיישת את המקום השלישי, שבע נקודות אחרי היריבה השנואה מקטלוניה.


ולנסיה - ברצלונה 0:1

בארסה הגיע למסטאייה בלי רונאלדיניו (מורחק), דקו ומסי (פצועים), ואיבדה את לודוביק ז'יולי בדקה ה-43. אחרי ההפסד הזה, רצף 14 הניצחונות הרצופים התחלף לרצף אחר, של שני הפסדים אחד אחרי השני (בשבוע שעבר נפלו 3:1 בבית מול אתלטיקו מדריד). וכל זאת 10 ימים בלבד לפני המשחק הראשון מול צ'לסי בסטמפורד ברידג' במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות.

השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-44 ומי אם לא הסקורר הגדול של ולנסיה, דויד וייה בגול מספר 14 העונה, היה זה שעיצבן כל כך את החבורה של פרנק רייקארד. הוא לא היה עושה את זה אלמלא טעות קריטית של שוער ברצלונה ואלדז, שלא מסר טוב לפויול. וייה זיהה מייד את ההזדמנות הנוצצת כדי לחטוף את הכדור ולהקשית מעל השוער. למי שהספיק לשכוח (ואלדז בטח לא), גם במשחק הקודם בין השתיים בקמפ נואו (2:2) ואלדז סידר לוייה שער קליל כשבעט לגופו הרחקה פשוט שעשתה את דרכה בכיוון ההפוך, לרשת.

לצידו של אטו שיחקו אנדרס אינייסטה המאכזב, סנטי אזקרו החלש ומאוחר יותר הנריק לארסון הבינוני. בהרכב כזה שלטו אמנם הקטלונים בנעשה במגרש, ואף החזיקו בכדור כפליים מהמארחים, אבל לא היו חדים מספיק מקדימה והתקשו להגיע למצבים. כשכבר הגיעו, סנטיאגו קניזארס היה במקום. והצ'ה, אחרי מחצית ראשונה מהירה והתקפית, ירדו לבונקר אימתני שהחזיק מעמד לכל אורך המחצית השנייה ועד לשריקת הסיום המיוחלת.

יתר המחזור

אספניול - סנטאנדר 2:0

ראסינג סנטאנדר, קבוצתו של דודו אוואט, יצאה למשחק תחתית קשה במונז'ואיק של אספניול. המשחק היה חלש מאוד ואוואט פתח כסא נוח והספיק לקרוא עיתון. סנטאנדר הכריעה את השעמומון בתוך שלוש דקות, לקראת הסיום. דמיה בדקה ה-82, וקאסקרו בדקה ה-84, הבטיחו 0:2, ונסיעה שמחה הביתה בעבור שחקני ראסינג.

שאר המשחקים:

דפורטיבו לה-קורוניה הצליחה לעצור את ההתדרדרות שלה, עם ניצחון 0:1 דרמטי על בטיס. רובן קסטרו כבש בדקה ה-90 לזכות דפור.

ויאריאל המשיכה בחוסר היציבות שלה, כשמועד שמינית גמר ליגת האלופות מתקרב. חניכיו של מנואל פלגריני, הפסידו בתוצאה זהה לזו, שהפסידה היום יריבתה בצ'מפיונס, ריינג'רס, 0:1. שער בפנדל של באיאנו (38) העניק לסלטה ויגו ניצחון על הצוללת הצהובה.


אלאבס - מלאגה 2:3 (לאלאבס: נאבאס 44 (עצמי), ג'ון אלואיסי 49, רודולפו בודיפו 56. למלאגה: דודה 70, והידלאגו 90).

מאיורקה - חטאפה 1:1 (למאיורקה: אראנגו 67 לחטאפה: ריקי 77)

אתלטיקו מדריד - ריאל סוסיאדד 0:1
לאתלטיקו: קזמן 82

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully