וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקסם עדיין עובד

12.2.2006 / 22:34

איל ברקוביץ', עם בישול נפלא לאופיר חיים, ניצח עם מכבי ת"א 0:1 את מכבי חיפה. רוני לוי: "הם לא מספיק טובים לגביע אופ"א"

תחושה של דה ז'ה וו הייתה בבלומפילד, בערב חגיגי של כדורגל. נדמה שאת כל התרחישים במגרש ראינו לפני כן. בשנה שעברה נפגשו מכבי ת"א ומכבי חיפה, אז בלתי מנוצחת, במחזור ה-21. הצהובים, בעונה כושלת, הנחילו לחיפה הפסד ראשון - 0:1. השנה כבר ספגה חיפה הפסד אחד, לפני שבועיים להפועל פ"ת, מה שלא הפריע לצהובים לנצח בתוצאה זהה לזו של אשתקד.

בנוסף, שלומי ארבייטמן, שזכור בגלל האדום שספג מול מאלמו בבלומפילד, שוב הורחק על אותו כר דשא, והיה אחד הגורמים להפסד של האלופה. הגורם האחר היה החולשה והאנמיות של הירוקים, שמזכירים את אשתקד, עונה בה פתחו פער ענק על הליגה והורידו הילוך.

אבל מעל לכל - סיפור המשחק היה איל ברקוביץ'. הפיקנטריה בסיפור של ברקוביץ' מול חיפה כמעט נעלמה לפני המשחק, עקב היותו נון פאקטור במכבי ת"א. אבל הקוסם לשעבר הוכיח שעדיין לא נס ליחו, הזכיר את הימים היפים מחיפה ומאנגליה והיה בעל המניות הרבות ביותר בניצחון, כשבנוסף לפעולותיו ההתקפיות ובישול שער הניצחון לאופיר חיים, גם מנע ספיגת שער בטוח כשהציל מהקו.

מכבי ת"א יכולה להיות מעודדת גם מיכולתו של גיורגי דמיטרדזה, שב-13 דקות של משחק הותיר רושם מעולה. בסך הכל זה היה משחק מצוין, שיכול וראוי היה שיסתיים ביותר מ-0:1. לרוני לוי היו טענות קשות לשופט אסף קינן במהלך המשחק.

לפני המשחק פרצו תגרות אוהדים, שהסתיימו במספר פצועים ועצורים.

מהלך המשחק

המשחק נפתח בקצב טוב, כשברקוביץ' מזין כדורים לחלוצים של מכבי ת"א, ובצד השני חיפה יוצאת למתפרצות מסוכנות.

דקה 7: לירן כהן בעט מזווית קשה וניר דוידוביץ' הדף לקרן. כעבור דקה מצא עצמו קלמי סבן בהתקפה מתפרצת באחד על אחד מול לירן שטראובר, אבל בעט לגופו של שוער מכבי ת"א.

דקה 23: סאלם אבו סיאם הגביה היטב מצד שמאל ולירן כהן בעט כדור שחלף מעל משקוף שערו של דוידוביץ'.

דקה 26: רועי דיין חדר לרחבה וממצב מצוין בעט חלש לידיים של דוידוביץ'.

דקה 29: אחרי מאבק במרכז המגרש ביצע אופיר חיים עבירה על שלומי ארבייטמן. חלוץ מכבי חיפה הגיב ובסיום התקרית שלף אסף קינן כרטיס צהוב לחיים ואדום לארבייטמן.

דקה 37: רפאל אולארה נגח חזק כדור קרן וברקוביץ' הציל מהקו. הכדור הגיע לגוסטבו בוקולי, שבעט טיל סמוך לקורה.

דקה 51: גול! איל ברקוביץ' הגביה כדור חופשי מצד ימין, ואופיר חיים השתחל בהגנת חיפה כדי לנגוח היטב לקרקע ולרשת - 0:1 למכבי ת"א.

דקה 69: ליאור ז'אן הסיט כדור חופשי לכיוון שערו, שטראובר הדף בוירטואוזיות למשקוף שערו. מכבי ת"א ניצלה בנס.

דקה 73: ליאור רפאלוב בועט מ-16 מטר לחוץ.

דקה 78: גיורגי דמיטרדזה, שנכנס דקה לפני כן וערך את הופעת הבכורה במכבי ת"א החליף מסירות בהתקפה מתפרצת עם רועי דיין ומול דוידוביץ' בעט לחוץ.

דקה 85: אופיר חיים בועט כדור ששלח אליו לירן כהן לחוץ.
מכבי ת"א: לירן שטראובר, יובל שפונגין, סטרול, אבי יחיאל , ליאור ג'אן, סאלם אבו סיאם, לירן כהן, ארז מסיקה (דמיטרדזה 77), אבי נמני, אייל ברקוביץ' (תמיר כהן, 70), אופיר חיים (אלווין בג'ירי, 89), רועי דיין

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', קלמי סבן, רפאל אולארה, אריק בנאדו, אדורם קייסי (מגרלשווילי, 71), חאבייר דירסאו, פרננדו לורפיסה (רפאלוב, 67), גוסטבו בוקולי, מיכאל זנדברג (בן בסט, 77), רוברטו קולאוטי, שלומי ארבייטמן.

"אני מקדיש את השער לאיל"

כובש השער, אופיר חיים, אמר בסיום: "אני מקדיש את שלוש הנקודות לאיל ברקוביץ'. הקהל של חיפה צריך להתבייש על ששרק לו בוז. צריך להריע לשחקן כזה שבכלל הגיע לסיים את הקריירה בישראל".

טון קאנן היה גם הוא מרוצה: "מכבי חיפה היא הקבוצה הטובה בישראל. לו הייתי מהמר על משחק התקפי היינו מקבלים בראש". אלי דריקס אמר כי הנטיה היא להחתים את המאמן לעוד עונה, והאשים את אירגון המאמנים בהערמת קשיים מיותרים: "אני לא מבין את אירגון המאמנים ותמוה בעיניי. איפה נסים בכר שכשעבד איתו בבית"ר לא היו לו טענות. את התעודה שאופ"א מקנה לטון קאנן יש, לא בטוח שלאברהם גרנט יש".

מי שהיה נסער בסיום הוא רוני לוי, שהיה לא נינוח ובצורה לא אופיינית עקץ גם את מכבי ת"א: " שלומי ארבייטמן לא מקבל ריספקט מהשופטים. אופיר חיים עשה עליו איפון כמו בג'ודו. הוא עצמו היה צריך לקבל אדום. מכבי ת"א לא קבוצה מספיק טובה לגביע אופ"א".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully