וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדרלנד חילצה נקודה מטוטנהאם

12.2.2006 / 18:17

התרנגולים הובילו על האחרונה בטבלה 0:1 משער של רובי קין, אבל דריל מרפי הישווה בדקה ה-89. מנצ'סטר סיטי גברה על צ'רלטון 2:3

טוטנהאם איבדה היום (ראשון) שתי נקודות יקרות במאבק על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה, אחרי שסיימה בתיקו 1:1 עם האחרונה סנדרלנד. 7 דקות לסיום המחצית הראשונה, ג'רמיין דפו העביר כדור רוחב לרובי קין, שבעט מקרוב פנימה והעלה את התרנגולים ל-0:1. חלוצה המצרי של טוטנהאם מידו, שסולק מנבחרתו אחרי חצי גמר אליפות אפריקה בגלל ריב עם מאמנו, שיחק במחצית השניה, אבל לא מצא את השער.

שער השיוויון של סנדרלנד הגיע בדקה ה-89, כאשר דריל מרפי, שנכנס כמחליף, קטע את החגיגות של טוטנהאם, שיכלה לצמק את הפער מליברפול הרביעית לנקודה. כעת, טוטנהאם רחוקה 3 נקודות מליברפול ונראה שהקרב על המקום בליגת האלופות ילווה את שתי הקבוצות עד לסיום העונה.

במשחק נוסף שנערך הערב, גברה מנצ'סטר סיטי, שמאמנה, סטיוארט פירס הוזכר כמועמד לרשת את סוון אריקסון בנבחרת אנגליה, על צ'רלטון 2:3. לתכולים כבשו ריצ'ארד דאן (22), קשר הרכש היווני, גיורגיוס סאמאראס (54), וג'ואי בארטון המוכשר (62). צמד של הבנטים, דארן (51), ומרכוס (66) לא הספיק ללונדונים.

  • עוד באותו נושא:
  • סנדרלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully