וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובה סגרה עניין

12.2.2006 / 23:44

שער של דל פיירו בדקה ה-86 ניצח את אינטר 1:2 ופתח פער של 12 נקודות בין השתיים. נצחונות למילאן, ליבורנו ולרומא

"הפער בלתי מחיק". כך אמר רוברטו מאנצ'יני, מאמן אינטר מילאנו, עוד לפני שפגש את יובנטוס ב"סן סירו". יכול להיות שהתבוסתנות של מאנצ'יני, שניצחון של קבוצתו היה מוריד את הפער ל-6 נקודות בסך הכל, היתה הגורם להפסד 2:1 לגברת הזקנה, ויכול להיות שזו סתם העובדה שהנרהזורי הם פשוט קבוצה פחות טובה.

אחרי מחצית מאופסת התפתחה מחצית שניה מרתקת. זלאטן איברהימוביץ', שנמצא בתקופה לא קלה, העלה את האלופה ליתרון בדקה ה-63, וולטר סמואל הישווה כעבור 11 דקות אבל אלסנדרו דל פיירו הותיק הבקיע בכדור חופשי נהדר בדקה ה-86, כדי לפתוח פער של 12 נקודות בפסגה. עכשיו זה באמת בלתי מחיק.

לפני שאינטר ויובנטוס עלו למגרש בסן סירו גברה מילאן בחוץ על רג'ינה 1:4. קרלוס פארדס העלה את קבוצת התחתית ליתרון מפתיע בדקה ה-11 אבל פיליפו אינזאגי בשלושער נדיר העונה (14, 52, 90) ואלברטו ג'ילארדינו בדקה ה-37 הפכו את התוצאה. קאקה אירגן את השער הראשון של אינזאגי במבצע נדיר על חצי מגרש, בו השאיר 4 שחקני רג'ינה מאוחר, וגם בישל את היתרון של ג'ילארדינו. פיפו היה חד מול השער, והראה שיש לקרלו אנצ'לוטי עוד חלוץ שהוא יכול לבנות עליו להרכב הראשון.

ליבורנו, בלי רוברטו דונאדוני שהתפטר, החזירה את פיורנטינה לקרקע אחרי הניצחון על אינטר במחזור שעבר עם ניצחון ביתי, והוכיחה שהשאיפות שלה העונה לאירופה הן לא בשמיים. לוקארלי בצמד (פנדל 67, ושער בדקה ה-76) סידר לליבורנו את הניצחון. לוקה טוני החטיא פנדל בדקה ה-45 לפיורנטינה ששיחקה ב-10 שחקנים אחרי הרחקתו של דאריו דיינלי.

דניאל דה רוסי כבש בדקה ה-70 במירוץ לצמרת של רומא ומנסיני חתם את התוצאה בדקה ה-90. אנריקו קייזה החטיא פנדל לסיינה בדקה ה-41.

תוצאות נוספות:

פארמה - אסקולי 0:0
קליארי - ל'צה 0:0
אמפולי - פאלרמו 1:0 (אנדראה פראנזלי 90)
סמפדוריה - סיינה 2:4 (לסמפדוריה: קאסטליני 20, וולפני 69, טונטו 81. למסינה: מוסלימוביץ 18, די נאפולי 89)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully