וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כנראה שאלוהים רצה שאנצח"

12.2.2006 / 13:49

שחר פאר חזרה מפיגור 3:0 במערכה הראשונה לניצחון 3:6, 1:6 בגמר פטאיה ותואר ראשון בקריירה. מאורסמו ניצחה את פירס בפאריס

שחר פאר (45 בעולם) עשתה היום (ראשון) היסטוריה פרטית לאחר שזכתה בטורניר הראשון שלה. שחר גברה בגמר טורניר פטאיה בתאילנד על סך 170,000 דולרים על לנה קוסטאניץ' הקרואטית (69 בעולם).

זה התחיל לא טוב מבחינתה של שחר שנכנסה לפיגור 3:0 במערכה הראשונה. אבל היא שברה פעמיים את הקרואטית וניצחה את המערכה 3:6. פאר היתה נעולה על המטרה ואת המערכה השניה פתחה בטירוף ולא השאירה לקרואטית סיכוי כשפתחה פער 1:4. פאר בגמר הראשון אליו העפילה, הצליחה סוף סוף לממש את הפוטנציאל הגלום בה אחרי הישגים נאים למדי בקריירת הבוגרות שלה, ולזכות בטורניר הראשון אחרי 1:6 במערכה השניה.

פאר אמורה להתקדם בעקבות הזכייה בטורניר אל המקום ה-38 בעולם, לחלוף על פני אנה סמאשנובה ולחזור להיות המחבט מספר 1 של ישראל בטניס הנשים.

גם הגשם לא עצר את פאר

גם הגשמים שירדו בעיר התאילנדית ודחו את פתיחת המשחק ב-90 דקות לא עצרו את פאר מלהגיע לתואר ראשון בקריירה. "בשלושת הפעמים האחרונות שירד גשם במשחקים שלי ניצחתי", אמרה פאר שתיסע מתאילנד לבנגלור לטורניר הבא שלה. "קראתי את הספר שלי בזמן שחיכינו ולא חשבתי על הגמר הראשון שלי עד שהמשחק התחיל. פשוט נרגעתי".

אולי פאר נרגעה יותר מדי כי קוסטאניץ' עלה ל-0:3 והחמיצה הזדמנות לעלות ל-0:4 כששלחה הנחתה לרשת. משם והלאה פאר השתלטה על המשחק. "זה היה 0:3 לה והנחתה ברשת ואני מניחה שאלוהים רצה שאנצח", אמרה שחר. "משם נהייתי יותר אגרסיבית ושיפרתי את הטקטיקה שלי".

מאורסמו ממשיכה בכושר המופלא

אמילי מאורסמו הצרפתיה, אלופת אוסטרליה, מוכיחה שהזכיה שלה במלבורן לא הייתה מקרית. מאורסמו, המדורגת 1 בטורניר פאריס, על סך 600 אלף דולר, הכניעה בגמר כל צרפתי את מארי פירס - 1:6, 6:7 (2-7). "מארי ואני תמיד שיחקנו טניס טוב וצמוד", אמרה מאורסמו עוד לפני המשחק. השתיים נפגשו בגמר טורניר המאסטרס בשנה שעברה, וגם אז ניצחה מאורסמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully