וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין תארח את הנבחרת

ניר איסקוב

12.2.2006 / 17:12

לראשונה תארח העיר משחק של נבחרת ישראל, כשהנוער של סרביה ומונטנגרו יגיע לביקור. גנאים: "סוף סוף אני מרגיש שווה בין שווים"

היסטוריה בסכנין: אצטדיון דוחא יארח לראשונה משחק ידידות בינ"ל של אחת מנבחרות ישראל. מדובר במפגש רעים בין נבחרת נוער א' לבין הנבחרת המקבילה של סרביה ומונטנגרו, שיתקיים ב-8במרץ.

היוזמה לערוך את ההתמודדות בסכנין היא פרי יוזמתה של ההתאחדות לכדורגל, שרתמה למשימה את העירייה המקומית ואת יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, שמצדם נענו ברצון והבטיחו לדאוג ליציעים מלאים. יש לציין כי ככלל, ההתאחדות לא נהגה לקיים משחקי רעים או מפגשים בינ"ל במגזר הערבי. בשנים האחרונות לא הייתה אפשרות, לנוכח הנחיות אופ"א לארח רק באיזור המרכז, ולפני כן נערכו מפגשים בודדים בלבד במגרש באום אל-פאחם.

אגב, לא במקרה נבחר דווקא משחק של נבחרת נוער א' להיערך ב'דוחא'. לסכנין יש ייצוג בנבחרת בדמות חאמד גנאים, קשר בן 18 ואחיינו של מאזן גנאים, והוא אמור להוות את האטרקציה המרכזית. מאזן גנאים נשמע נרגש: "אנחנו מאוד שמחים, זו פעם ראשונה שנבחרת מתארחת אצלנו, וזה אומר שיש לנו מגרש מתאים לתחרויות כאלו. סוף-סוף אני מרגיש שווה בין שווים. אני מודה להתאחדות וליו"ר איצ'ה מנחם, ומקווה שסכנין תארח משחקים בינ"ל גם בעתיד. ברור שזה גם עוזר שיש לנו שגריר בנבחרת, שתשחק פעם ראשונה משחק בינ"ל על אדמת סכנין".

ראש אגף הנוער בהתאחדות, ניר ינקלביץ', סיפר כי המשחק בסכנין הוא חלק ממגמה כוללת: "כשמדובר במשחקי ידידות, ואנחנו מחליטים היכן לארח, אז החלטנו, אחרי הרבה שנים, לצאת לרחבי הארץ ולחשוף את הנבחרות הצעירות בפני מקסימום אנשים. אנחנו משתפים פעולה עם המועצות המקומיות ומחלקות הנוער, כדי לעשות הפנינג באצטדיונים בימי המשחקים".

החודש הקרוב יהיה רווי משחקי רעים לנבחרות הנוער והנערים, ובין היישובים שיארחו את המפגשים, מלבד סכנין, יהיו בית-שאן, נצרת-עילית ואשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully