וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחמם הקרב על משרת המאמן באנגליה

12.2.2006 / 12:55

ועדה מיוחדת תתכנס ב-27 בפברואר ותתחיל בראיונות עבודה. המועמדים: סקולארי, אלרדייס, אוניל. הידינק הסיר מועמדותו

בהתאחדות הכדורגל האנגלית חלוקים לגבי זהות המאמן שיחליף את סוון גוראן אריקסון לאחר המונדיאל בקיץ בגרמניה. אנשי ההתאחדות התחלקו למחנות, התומכים במועדים שונים - מרטין אוניל, לואיס פיליפה סקולארי וסם אלרדייס.

יו"ר ההתאחדות, בריאן ברוויק תומך באוניל, מנג'ר לסטר וסלטיק לשעבר, אבל שני סגניו המשלימים את הועדה מעדיפים את סם אלרדייס או מאמן אנגלי אחר.

סגן היושב ראש של ההתאחדות וארסנל לוחץ לעומת זאת למנות את סקולארי הברזילאי, שידריך את פורטוגל במונדיאל והוביל את ברזיל לזכיה בגביע העולם ב-2002. אמנם הוא לא חבר בועדה, אך הוא בעל השפעה רבה על ברוויק.

הועדה שנבחרה לקבל את ההחלטה וכוללת שלושה אנשים, תתכנס לישיבה מיוחדת ב-27 בפברואר ומייד אחר כך תתחיל בראיונות העבודה שלה. מקודות באנגליה מדווחים כי המאמן הנבחר ירוויח בין 1.5 ל-2 מיליון ליש"ט בעונה, הרבה פחות מה-5 מיליון ליש"ט שמרוויח סוון גוראן אריקסון.

הידינק מוותר, פירס מתעורר

אחד המועמדים שהיו עד עכשיו חזק בתמונת הסיכויים הוא מאמן נבחרת אוסטרליה, חוס הידינק. ה"סאן" פירסם היום ידיעה בלעדית כי המאמן ההולנדי שהוביל את דרום קוריאה למקום השלישי במונדיאל 2002, החליט להוריד את מועמדותו. השמועמות אומרות שבגלל לחץ דעת הקהל ואנשים בתוך הועדה לבחור במאמן אנגלי אחרי 5 שנים עם מאמן זר, החליט הידינק בן ה-59 לסגת.

בעוד הידינק מוותר החליט מאמן מנצ'סטר סיטי ושחקן הנבחרת לשעבר, סטיוארט פירס, להציע את עצמו לתפקיד. "זה יהיה טיפשי לפסול את עצמי ממועמדות לתפקיד", אמר פירס. "למרות זאת אני צריך להיות ריאלי, וזה אומר שיש הרבה יותר אנשים יותר מוכשרים ממני לתפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully