וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורינו: אונו ממשיך להילחם בדרום קוריאה

12.2.2006 / 10:40

המחליק המהיר על הקרח ימשיך את הסאגה עם ארץ מוצאו לאחר הדרמה באולימפיאדה הקודמת. בודי מילר נכנס לתחרות, מישל קוואן פרשה

בדרום קוריאה לא אוהבים את אפולו אנטון אונו. הספורטאי, המצטיין בהחלקה מהירה על הקרח, מתחרה במדי ארה"ב למרות מוצאו, מה שגרם בשנים האחרונות ליריבות גדולה בין הצדדים. היריבות רק הלכה והחריפה כשבסולט לייק סיטי ב-2002 זכה בזהב בתחרות ל-1,500 מטר רק אחרי התערבות שופטים. אונו הגיע שני אבל השופטים פסלו את המאיץ שהקדים אותו, קים דונג סונג, במקרה מדרום קוריאה, בטענה שדונג סונג חסם לא חוקית את המתחרהו. דרום קוריאה מחתה, עשרות אלפי דוא"ל הציפו את אתר התחרות אך ללא הועיל.

היום (ראשון) יעלה אונו להתמודדות בתחרויות קצרות מול שני דרום קוריאנים נוספים, המבקשים נקמה. הבכיר שבהם הוא אן יון סו, והשני הוא לי הו סאק. גם הסיפור עם אן היה גדול ביוטה, אולי אפילו יותר מהפרשייה הראשונה עם דונג סונג. אונו ואן התנגשו ביניהם בתחרות ה-1,000 מטר לאחר שהסיני לי ג'יאג'ון נתקע עם מחליקיו באלה של אונו והפיל אותו. הזוכה מההפקר בתאונת השרשרת היה האוסטרלי סטיבן ברדבורי, שזכה במדליית הזהב הראשונה של ארצו אי פעם באולימפיאדת החורף.

גם בודי מילר נכנס לתחרויות, קוואן פרשה

האיש הנוסף שעומד במרכז העניינים הוא גולש הסקי האמריקאי בודי מילר, שינסה להשיג מדליית זהב בגלישה במורד, לאחר שצבר שתי מדליות כסף בסולט לייק סיטי. כמו אונו, גם מילר שמר על שתיקה לא אופיינית לפני המשחקים, והיריבים העיקרי שלו יהיו האוסטרים מיכאל וולקהופר, האלוף העולמי ופריץ שטרובל, האלוף האולימפי.

האמריקאית מישל קוואן, חמש פעמים אלופת העולם בהחלקה על הקרח, פרשה מהתחרויות לאחר פציעה במפשעה במהלך ההכנות לתחרות. "זו ההחלטה הקשה שלי בקריירה", אמרה קוואן, "לא רציתי לזנוח כך את הנבחרת".



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully